Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759944

Čimbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki


Galošić, Martina
Čimbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 759944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki
(Determinants which influence perception of luxury fashion brands)

Autori
Galošić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
23.01

Godina
2014

Stranica
57

Mentor
Horvat, Sandra

Ključne riječi
luksuz; modna marka; luksuzna modna marka; percepcija potrošača; percepcije luksuznosti
(luxury; luxury fashion brand; consumer perception; the perception of luxury)

Sažetak
Globalna industrija luksuznih proizvoda, koja uključuje pića, modu, kozmetiku, mirise, satove, nakit i torbe, obuhvaća veliki dio svjetske ekonomske aktivnosti. Teorijski, rad postavlja osnovu za razumijevanje luksuza i luksuzne marke pri čemu je posebna pažnja usmjerena na luksuznu modnu marku. Prilikom definiranja luksuzne modne marke objašnjena je uloga percepcije potrošača, odnosno, uočeni su čimbenici koji utječu na percepciju luksuznosti modne marke. Praktični dio rada sastoji se od empirijskog istraživanja koje se bavilo usporedbom luksuzne modne marke Chanel i luksuzne modne marke Louis Vuitton kako bi se utvrdile percepcije potrošača o navedenim markama te uočile razlike u percepciji luksuznosti. Fokus istraživanja usmjeren je na usporedbu osobnih i neosobnih čimbenika koji utječu na percepcije luksuznih modnih marki da bi se utvrdilo koja se marka percipira višom razunom luksuznosti te koji čimbenici utječu na percepciju potrošača. Rezultati istraživanja pokazuju razlike u percepcijama luksuznosti između luksuznih marki, tj. ispitanici percipiraju marku Chanel višom razinom luksuznosti od marke Louis Vuitton. Drugim riječima, potvrđena je teza da se dvije luksuzne marke razlikuju po stupnju luksuznosti, odnosno da potrošači određenu luksuznu marku mogu percipirati luksuznijom od druge. Istraživanje je značajno jer prikazuje kako potrošači percipiraju luksuzne modne marke što može imati ulogu u isticanju konkurentskih prednosti i pozicioniranju tih marki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Galošić, Martina
Čimbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Galošić, M. (2014) 'Čimbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Galo\v{s}i\'{c}, Martina}, year = {2014}, pages = {57}, keywords = {luksuz, modna marka, luksuzna modna marka, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, percepcije luksuznosti}, title = {\v{C}imbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki}, keyword = {luksuz, modna marka, luksuzna modna marka, percepcija potro\v{s}a\v{c}a, percepcije luksuznosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Galo\v{s}i\'{c}, Martina}, year = {2014}, pages = {57}, keywords = {luxury, luxury fashion brand, consumer perception, the perception of luxury}, title = {Determinants which influence perception of luxury fashion brands}, keyword = {luxury, luxury fashion brand, consumer perception, the perception of luxury}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font