Pregled bibliografske jedinice broj: 759834
Revitalizacija marke u telekomunikacijskoj industriji
Revitalizacija marke u telekomunikacijskoj industriji, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 759834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Revitalizacija marke u telekomunikacijskoj industriji
(Brand revitalisation in the telecommunicatin industry)
Autori
Farac, Nikša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2013
Stranica
54
Mentor
Horvat, Sandra
Ključne riječi
upravljanje markom; životni ciklus marke; revitalizacija; Simpa; Hrvatski Telekom
(managing a brand; life cycle of a brand; revitalisation; Simpa; Hrvatski Telekom)
Sažetak
Predmet diplomskog rada je revitalizacija marke kao dio upravljanja markom tijekom njenog životnog ciklusa. U uvjetima veoma dinamičnih tržišta kada se svakodnevno pojavljuju nove marke, postojećima se mora iznimno dobro upravljati što podrazumijeva njihovo stalno razvijanje i prilagođavanje promijenjenim, često rastućim očekivanjima potrošača. Svaka marka tijekom svog postojanja prolazi kroz različite faze životnog ciklusa koje utječu na strategiju upravljanja markom i često dovode do potrebe za revitalizacijom marke. Analizirane su faze životnog ciklusa marke i opisane posljedice suočavanja marke s određenim tržišnim izazovima tijekom vremena. Također, u radu je opisan i analiziran proces revitalizacije marke kao nužnost u upravljanju markom tijekom njegov životnog ciklusa. U vremenu kada broj marki svakim danom sve više raste, mnoge postojeće marke nisu uspjele izdržati pritisak novopridošlih te su izgubile svoj tržišni značaj ili su u potpunosti nestale s tržišta. U sličnoj situaciji našla se i Simpa, marka Hrvatskog Telekoma. Analizom poslovnog slučaja Simpa prikazan je recentni primjer uspješnog procesa revitalizacije marke na području Republike Hrvatske, i to u okviru telekomunikacijske industrije koja predstavlja jedno od najkompleksnijih i najdinamičnijih područja u suvremenom poslovanju. Spoznaje proizašle iz analize poslovnog slučaja mogu poslužiti kao primjer ostalim poduzećima u industriji čijim markama je potrebna revitalizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija