Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759834

Revitalizacija marke u telekomunikacijskoj industriji


Farac, Nikša
Revitalizacija marke u telekomunikacijskoj industriji, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 759834 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Revitalizacija marke u telekomunikacijskoj industriji
(Brand revitalisation in the telecommunicatin industry)

Autori
Farac, Nikša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
16.09

Godina
2013

Stranica
54

Mentor
Horvat, Sandra

Ključne riječi
upravljanje markom; životni ciklus marke; revitalizacija; Simpa; Hrvatski Telekom
(managing a brand; life cycle of a brand; revitalisation; Simpa; Hrvatski Telekom)

Sažetak
Predmet diplomskog rada je revitalizacija marke kao dio upravljanja markom tijekom njenog životnog ciklusa. U uvjetima veoma dinamičnih tržišta kada se svakodnevno pojavljuju nove marke, postojećima se mora iznimno dobro upravljati što podrazumijeva njihovo stalno razvijanje i prilagođavanje promijenjenim, često rastućim očekivanjima potrošača. Svaka marka tijekom svog postojanja prolazi kroz različite faze životnog ciklusa koje utječu na strategiju upravljanja markom i često dovode do potrebe za revitalizacijom marke. Analizirane su faze životnog ciklusa marke i opisane posljedice suočavanja marke s određenim tržišnim izazovima tijekom vremena. Također, u radu je opisan i analiziran proces revitalizacije marke kao nužnost u upravljanju markom tijekom njegov životnog ciklusa. U vremenu kada broj marki svakim danom sve više raste, mnoge postojeće marke nisu uspjele izdržati pritisak novopridošlih te su izgubile svoj tržišni značaj ili su u potpunosti nestale s tržišta. U sličnoj situaciji našla se i Simpa, marka Hrvatskog Telekoma. Analizom poslovnog slučaja Simpa prikazan je recentni primjer uspješnog procesa revitalizacije marke na području Republike Hrvatske, i to u okviru telekomunikacijske industrije koja predstavlja jedno od najkompleksnijih i najdinamičnijih područja u suvremenom poslovanju. Spoznaje proizašle iz analize poslovnog slučaja mogu poslužiti kao primjer ostalim poduzećima u industriji čijim markama je potrebna revitalizacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Horvat (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Farac, Nikša
Revitalizacija marke u telekomunikacijskoj industriji, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Farac, N. (2013) 'Revitalizacija marke u telekomunikacijskoj industriji', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Farac, Nik\v{s}a}, year = {2013}, pages = {54}, keywords = {upravljanje markom, \v{z}ivotni ciklus marke, revitalizacija, Simpa, Hrvatski Telekom}, title = {Revitalizacija marke u telekomunikacijskoj industriji}, keyword = {upravljanje markom, \v{z}ivotni ciklus marke, revitalizacija, Simpa, Hrvatski Telekom}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Farac, Nik\v{s}a}, year = {2013}, pages = {54}, keywords = {managing a brand, life cycle of a brand, revitalisation, Simpa, Hrvatski Telekom}, title = {Brand revitalisation in the telecommunicatin industry}, keyword = {managing a brand, life cycle of a brand, revitalisation, Simpa, Hrvatski Telekom}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font