Pregled bibliografske jedinice broj: 759822
Uloga društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka
Uloga društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 759822 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka
(The role of social responsibility in making marketing decisions)
Autori
Stjepanović, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
03.02
Godina
2014
Stranica
57
Mentor
Horvat, Sandra
Ključne riječi
društvena odgovornost; društveno odgovorno poslovanje; kvaliteta života; etika; marketinške aktivnosti; istraživanje; potrebe potrošača; kupovna moć
(social responsibility; corporate social reponsibility; quality of life; ethics; marketing activities; research; consumer needs; purchasing power)
Sažetak
Predmet ovog diplomskog rada je društveno odgovorno poslovanje te istraživanje njegove uloge u donošenju marketinških odluka poduzeća. U dinamičnom, modernom okruženju očekivanja potrošača i šire zajednice su sve veća te je za poduzeće nužno konstantno proučavati i prilagođavati se njihovim potrebama i željama. Društvena odgovornost je kroz povijest doživjela značajan napredak i danas je važan element poslovne strategije gotovo svakog uspješnog poduzeća. Uz pojam društvene odgovornosti često se veže i njegova etička komponenta – marketing kvalitete života. Kvaliteta života odnosi se na čovjekovo zadovoljstvo ili nezadovoljstvo vlastitim životom, a upravo se kroz društvenu odgovornost nastoji podići razina te kvalitete. U radu su analizirani i načini integracije društvene odgovornosti u marketinške aktivnosti te mnogobrojne prednosti koje takav način poslovanja omogućava poduzećima. Istraživanje koje je provedeno pokazalo je da najuspješnija poduzeća u Republici Hrvatskoj shvaćaju spomenute prednosti društvene odgovornosti i da ona ima važnu ulogu u njihovim svakodnevnim aktivnostima. Očekivano, poduzeća su se najviše složila oko tvrdnje da pri razvoju novog proizvoda/usluge polaze od pitanja kako novi proizvod/usluga može zadovoljiti potrebe potrošača. S druge strane, najlošije rezultate poduzeća su pokazala u uvažavanju kupovne moći stanovništva pri određivanju cijena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija