Pregled bibliografske jedinice broj: 759398
Psihologija prodaje
Psihologija prodaje / Brajković, Lovorka ; Đurković, Ivana ; Kargačin, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2008
CROSBI ID: 759398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihologija prodaje
(The Psychology of selling)
Autori
Brajković, Lovorka ; Đurković, Ivana ; Kargačin, ALeksandra
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2008
Stranica
192
ISBN
9789530207325
Ključne riječi
psihologija ; prodaja ; psihologija prodaje
(psychology ; selling ; psychology of selling)
Sažetak
Udžbenik je strukturiran u 13 cjelina u kojima su, uz važne teme predviđene nastavnim planom i programom, istaknuti novi pojmovi koji su podrobnije objašnjeni u pojmovniku, primjeri, pitanja za ponavljanje, testovi, zadatci, sažetak, pitanja za razmišljanje dodatak Za one koji žele znati više... Udžbenik obrađuje sljedeće tematske cjeline: - Uvod u psihologiju (definicija i zadaće, metode, podjela psihologije) - Biološke osnove psihičkih procesa (živčani sustav, podjela živčanog sustava) - Opažanje vanjskog svijeta (osjeti, percepcija, pažnja, predodžbe) - Mišljenje i govor (mišljenje, rješavanje problema, govor, komunikacijske vještine) - Sposobnosti – temeljne čovjekove osobine (sposobnost, inteligencija) - Učenje i pamćenje - Emocije (opća obilježja, vrste, nadzor, temperament) - Motivacija (potrebe, zadovoljenje motiva, frustracija) - Ličnost (crte ličnosti, razvoj ličnosti, tipovi i poremećaji ličnosti, poželjne osobine prodavača) - Ličnost u skupini (odnosi, socijalni utjecaj, masovno ponašanje) - Stavovi (stvaranje stavova, ispitivanje i mjerenje stavova, mijenjanje stavova) - Psihologija rada (čimbenici koji utječu na radne rezultate sposobnosti, znanja i vještine, motivacija, opći činitelji rada, nezgode na radu) - Psihosocijalne odrednice prodaje (komunikacija, načela ponašanja prodavača tijekom prodajnog procesa, psihologija promidžbe).
Izvorni jezik
Hrvatski