Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759272

Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture


Tomljenović, Zlata
Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture // Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" (10 ; 2015)
Split, Hrvatska, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 759272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture
(Teaching metods as a factor of quality in visual arts education)

Autori
Tomljenović, Zlata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" (10 ; 2015)

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.04.2015. - 25.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
likovna kultura ; opće i specifične nastavne metode ; nastavne strategije ; učitelji razredne nastave
(class teachers ; general and subject-specific teaching methods ; teaching strategies ; visual arts)

Sažetak
Kvaliteta nastavnog procesa u likovnoj kulturi uvelike ovisi o kreativnoj i učinkovitoj kombinaciji kako općih, tako i specifičnih (likovnih) nastavnih metoda. Cilj rada bio je ispitati u kojoj mjeri se učitelji razredne nastave u nastavi likovne kulture koriste pojedinim nastavnim metodama te utvrditi njihovu percepciju značajki, specifičnosti, svrhe i ciljeva uporabe određenih nastavnih metoda i strategija. Preliminarno istraživanje provedeno je na uzorku od 109 učitelja u osnovnim školama Primorsko-goranske i Istarske županije. T-testom je utvrđeno postojanje statistički značajne razlike između uporabe pojedinih nastavnih metoda i stručne spreme učitelja samo na jednoj od 14 varijabli, dok je pri utvrđivanju statistički značajne razlike između uporabe pojedinih nastavnih metoda i statusa učitelja utvrđena statistički značajna razlika na 8 od 14 varijabli. Rezultati ukazuju da u školskoj praksi još uvijek prevladava uporaba općih, ustaljenih metoda rada u odnosu na suvremene i specifične metode. Namjera ovog rada je doprinos istraživanju problematike primjene općih i specifičnih metoda rada u nastavi likovne kulture, s ciljem osuvremenjivanja i poboljšanja školske prakse te poticanja daljnjeg istraživanja na ovom, još uvijek nedovoljno istraženom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci


Citiraj ovu publikaciju:

Tomljenović, Zlata
Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture // Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" (10 ; 2015)
Split, Hrvatska, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Tomljenović, Z. (2015) Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture. U: Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" (10 ; 2015).
@article{article, author = {Tomljenovi\'{c}, Zlata}, year = {2015}, keywords = {likovna kultura, op\'{c}e i specifi\v{c}ne nastavne metode, nastavne strategije, u\v{c}itelji razredne nastave}, title = {Nastavne metode kao \v{c}imbenik kvalitete u nastavi likovne kulture}, keyword = {likovna kultura, op\'{c}e i specifi\v{c}ne nastavne metode, nastavne strategije, u\v{c}itelji razredne nastave}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tomljenovi\'{c}, Zlata}, year = {2015}, keywords = {class teachers, general and subject-specific teaching methods, teaching strategies, visual arts}, title = {Teaching metods as a factor of quality in visual arts education}, keyword = {class teachers, general and subject-specific teaching methods, teaching strategies, visual arts}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font