Pregled bibliografske jedinice broj: 758777
Stavovi budućih učitelja o uporabi multimedijskih sadržaja u nastavi
Stavovi budućih učitelja o uporabi multimedijskih sadržaja u nastavi // IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 292-301 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 758777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi budućih učitelja o uporabi multimedijskih sadržaja u nastavi
(Future teachers’ attitudes on the use of multimedia in teaching)
Autori
Borić, Edita ; Borić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije
/ Opić, Siniša ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 292-301
ISBN
978-953-7210-82-3
Skup
Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-učenje; informatičko obrazovanje; metodika; učenici
(e-learning; IT education; methodic; students)
Sažetak
Multimedija i nove tehnologije edukatorima donose čitav niz novih alata i omogućavaju nov, inovativan pristup podučavanju, dok učenicima donose mogućnost bržeg, funkcionalnijeg, raznovrsnijeg i dostupnijeg učenja. Osnovni smisao uporabe medija i multimedija u nastavi je emancipacijski razvoj prava učenika i humanistička usmjerenost kvalitete poučavanja. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove budućih učitelja razredne nastave prema upotrebi multimedija u nastavi. Cilj je bio i dobiti uvid u njihovu uspješnost služenja računalom i internetom, učestalost i svrhu korištenja internetom te iskustva u radu s multimedijom. Rezultati ukazuju kako se većina sudionika vrlo dobro ili odlično snalazi u radu na računalu (89, 5%), uspješno koristi većinu ili sve Internet usluge (96%), ima prethodno iskustvo s multimedijskim sadržajima (93%) te internetu pristupa nekoliko puta dnevno (93%). Sudionici Internet koriste u različite svrhe, najčešće za općenito prikupljanje informacija (41% sudionika), zabavu (33%), primanje i slanje e-mailova (10%), i prikupljanje informacija vezanih uz studij (16%). S obzirom da je prosječan broj bodova koji su studenti ostvarivali na upitniku stavova prema upotrebi multimedije u nastavi bio 79, 9 (mogući minimum iznosio je 21, a maksimum 105), može se zaključiti kako imaju pozitivan stav prema upotrebi multimedije u nastavi, no uviđaju i njene negativne strane. Učiti uz pomoć računala i Interneta moguće je od prvih dana obveznog školovanja, ipak kad se govori o primjeni multimedije u obrazovanju, u metodici se mora jasno naznačiti što to znači, a prije svega tražiti informatičko obrazovanje učitelja koji će metode i upute znati koristiti pravilno i odgovorno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek