Pregled bibliografske jedinice broj: 758767
Implicitni utjecaji načini učenja i online aktivnosti na odgojne kvalitete net-generacije
Implicitni utjecaji načini učenja i online aktivnosti na odgojne kvalitete net-generacije // Nastava i škola za net-generaciju
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 167-167 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 758767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implicitni utjecaji načini učenja i online aktivnosti na odgojne kvalitete net-generacije
(Implicit influence of learning methods and online activity on the educational qualites of the netgenerations)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Nastava i škola za net-generaciju
/ - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 167-167
Skup
Nastava i škola za net-generaciju
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ishodi odgoja; moralno ponašanje; odgojne kvalitete; strpljivost; ustrajnost
(educational outcomes; moral behavior; educational qualities; patience; perseverance)
Sažetak
U ovom radu se ispituje mogući utjecaj digitalnih medija na odgojne kvalitete net-genracije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija