Pregled bibliografske jedinice broj: 758085
Analiza procesa donošenja odluke o kupnji pive
Analiza procesa donošenja odluke o kupnji pive, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 758085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza procesa donošenja odluke o kupnji pive
(Analysis of the decision making process of buying beer)
Autori
Palić, Tonina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.04
Godina
2015
Stranica
55
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
tržište pive; ponuda pive; ponašanje potrošača; Republika Hrvatska
(beer market; beer supply; consumer behaviour; Croatia)
Sažetak
Prilikom donošenja odluke o kupnji određenog proizvoda i/ili usluge potrošač prolazi kroz određene faze samog procesa kupnje. Ponašanje potrošača na tržištu uključuje niz psihičkih i fizičkih aktivnosti koje poduzima pojedinac u procesu odabira, kupnje i konzumiranja određenog proizvoda i/ili usluge. Da bi potrošač izabrao proizvod i/ili uslugu koja će maksimalno zadovoljiti njegove potrebe, najprije mora posjedovati određenu količinu informacija o samom proizvodu. Kako se u ovom radu analizira donošenje odluke o kupnji pive, potrebno je posjedovati određene informacije o ponudi pive na tržištu Republike Hrvatske. Usporedbom ponude piva u određenim prodavaonicama nastojao se dobiti uvid u veličinu i raznolikost ponude domaćih i stranih proizvođača pive na tržištu Republike Hrvatske. Provedenim anketiranjem ispitanika dobio se detaljniji uvid u potrošačke navike i sklonosti prilikom kupnje i konzumiranja alkoholnog pića, pive. Rezultati istraživanja pokazali su kada, zašto i gdje potrošači konzumiraju pivo te koje marke pive izrazito cijene i kako postupaju u procesu donošenja odluke koju pivu izabrati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina