Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 757365

Utjecaj stručne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika utvrđenog korištenjem crteža


Lukša, Žaklin; Radanović, Ines; Bendelja, Damir; Pongrac, Nataša
Utjecaj stručne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika utvrđenog korištenjem crteža // Magistra Iadertina, 9 (2014), 1; 23-37 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 757365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj stručne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika utvrđenog korištenjem crteža
(The Influence of Teachers' Competence in the Conceptual Understanding of a Flower Among Students Based on the Usage of Drawings)

Autori
Lukša, Žaklin ; Radanović, Ines ; Bendelja, Damir ; Pongrac, Nataša

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 9 (2014), 1; 23-37

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
crtanje; konceptno razumijevanje; stručna osposobljenost nastavnika
(flower; drawing; conceptual understanding; the competency of teachers)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika 5. i 7. razreda osnovne škole ovisno o stručnosti nastavnika korištenjem metode crtanja. Istraživanje je provedeno u dvije osnovne škole na uzorku od 66 učenika 5. i 79 učenika 7. razreda. Dio nastave provodila je stručno osposobljena nastavnica, a dio prehrambeni tehnolog bez završene dodatne pedagoško- psihološke i metodičke edukacije. Korišten je instrument za provjeru konceptualnog razumijevanja cvijeta izrađen za potrebe istraživanja. Učenici su uspješniji u reproduktivnom znanju dok postoji niz problema u konceptualnom razumijevanju. Utvrđena statistički značajna razlika u postignućima učenika ovisno o stručnoj osposobljenosti nastavnika mogla bi ukazivati na postojanje utjecaja osposobljenosti nastavnika na rezultate učenja i nivo konceptualnog razumijevanja, iako bi za potpunije zaključke istraživanje trebalo provesti na većem uzorku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ines Radanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Lukša, Žaklin; Radanović, Ines; Bendelja, Damir; Pongrac, Nataša
Utjecaj stručne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika utvrđenog korištenjem crteža // Magistra Iadertina, 9 (2014), 1; 23-37 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Lukša, Ž., Radanović, I., Bendelja, D. & Pongrac, N. (2014) Utjecaj stručne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika utvrđenog korištenjem crteža. Magistra Iadertina, 9 (1), 23-37.
@article{article, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and Radanovi\'{c}, Ines and Bendelja, Damir and Pongrac, Nata\v{s}a}, year = {2014}, pages = {23-37}, keywords = {crtanje, konceptno razumijevanje, stru\v{c}na osposobljenost nastavnika}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {Utjecaj stru\v{c}ne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u u\v{c}enika utvr\djenog kori\v{s}tenjem crte\v{z}a}, keyword = {crtanje, konceptno razumijevanje, stru\v{c}na osposobljenost nastavnika} }
@article{article, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and Radanovi\'{c}, Ines and Bendelja, Damir and Pongrac, Nata\v{s}a}, year = {2014}, pages = {23-37}, keywords = {flower, drawing, conceptual understanding, the competency of teachers}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {9}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {The Influence of Teachers' Competence in the Conceptual Understanding of a Flower Among Students Based on the Usage of Drawings}, keyword = {flower, drawing, conceptual understanding, the competency of teachers} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font