Pregled bibliografske jedinice broj: 757365
Utjecaj stručne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika utvrđenog korištenjem crteža
Utjecaj stručne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika utvrđenog korištenjem crteža // Magistra Iadertina, 9 (2014), 1; 23-37 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 757365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj stručne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika utvrđenog korištenjem crteža
(The Influence of Teachers' Competence in the Conceptual Understanding of a Flower Among Students Based on the Usage of Drawings)
Autori
Lukša, Žaklin ; Radanović, Ines ; Bendelja, Damir ; Pongrac, Nataša
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 9
(2014), 1;
23-37
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
crtanje; konceptno razumijevanje; stručna osposobljenost nastavnika
(flower; drawing; conceptual understanding; the competency of teachers)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika 5. i 7. razreda osnovne škole ovisno o stručnosti nastavnika korištenjem metode crtanja. Istraživanje je provedeno u dvije osnovne škole na uzorku od 66 učenika 5. i 79 učenika 7. razreda. Dio nastave provodila je stručno osposobljena nastavnica, a dio prehrambeni tehnolog bez završene dodatne pedagoško- psihološke i metodičke edukacije. Korišten je instrument za provjeru konceptualnog razumijevanja cvijeta izrađen za potrebe istraživanja. Učenici su uspješniji u reproduktivnom znanju dok postoji niz problema u konceptualnom razumijevanju. Utvrđena statistički značajna razlika u postignućima učenika ovisno o stručnoj osposobljenosti nastavnika mogla bi ukazivati na postojanje utjecaja osposobljenosti nastavnika na rezultate učenja i nivo konceptualnog razumijevanja, iako bi za potpunije zaključke istraživanje trebalo provesti na većem uzorku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ines Radanović
(autor)