Pregled bibliografske jedinice broj: 754007
Vrtići kao primjeri održivosti
Vrtići kao primjeri održivosti // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 20 (2014), 74; 13-15 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 754007 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrtići kao primjeri održivosti
(Kindergartens as an example of sustainability)
Autori
Ćurić, Antonia
Izvornik
Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-1948) 20
(2014), 74;
13-15
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
odgoj; obrazovanje; održivost; kompetencije
(upbringing; education; sustainability; competence)
Sažetak
Članak sadrži prijevod i prikaz članka Zrcaljenje, Gestaltswitching i transformativno socijalno učenje - Početni koraci za razvoj kompetencija održivosti (Mirroring, Gestaltswitching and transformative social learning - Stepping stones for developing sustainability competence), kojeg je napisao prof. dr. ir. Arjen E. J. Wals, nositelj katedre Društveno učenje i održiv razvoj na Wageningen Sveučilištu u Nizozemskoj. Osnovna svrha rada je utvrditi komponente i načela obrazovnog dizajna koji potiče jačanje kompetencija održivosti preko odgoja i obrazovanja u vrtićima sve do visokog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija