Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 753199

Istraživanje utjecaja apela u oglašavanju na emocije, stavove i namjeru kupnje s posebnim osvrtom na etičnost njihove primjene


Kovačević, Valentina
Istraživanje utjecaja apela u oglašavanju na emocije, stavove i namjeru kupnje s posebnim osvrtom na etičnost njihove primjene, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 753199 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje utjecaja apela u oglašavanju na emocije, stavove i namjeru kupnje s posebnim osvrtom na etičnost njihove primjene
(Researching the impact of appeal in advertising on emotions, attitudes and buying intention with the special emphasis on its ethical application)

Autori
Kovačević, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
25.09

Godina
2013

Stranica
72

Mentor
Lara Jelenc

Ključne riječi
apeli
(appeals)

Sažetak
A

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Lara Jelenc (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Valentina
Istraživanje utjecaja apela u oglašavanju na emocije, stavove i namjeru kupnje s posebnim osvrtom na etičnost njihove primjene, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Kovačević, V. (2013) 'Istraživanje utjecaja apela u oglašavanju na emocije, stavove i namjeru kupnje s posebnim osvrtom na etičnost njihove primjene', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Valentina}, year = {2013}, pages = {72}, keywords = {apeli}, title = {Istra\v{z}ivanje utjecaja apela u ogla\v{s}avanju na emocije, stavove i namjeru kupnje s posebnim osvrtom na eti\v{c}nost njihove primjene}, keyword = {apeli}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Valentina}, year = {2013}, pages = {72}, keywords = {appeals}, title = {Researching the impact of appeal in advertising on emotions, attitudes and buying intention with the special emphasis on its ethical application}, keyword = {appeals}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font