Pregled bibliografske jedinice broj: 753199
Istraživanje utjecaja apela u oglašavanju na emocije, stavove i namjeru kupnje s posebnim osvrtom na etičnost njihove primjene
Istraživanje utjecaja apela u oglašavanju na emocije, stavove i namjeru kupnje s posebnim osvrtom na etičnost njihove primjene, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 753199 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje utjecaja apela u oglašavanju na emocije, stavove i namjeru kupnje s posebnim osvrtom na etičnost njihove primjene
(Researching the impact of appeal in advertising on emotions, attitudes and buying intention with the special emphasis on its ethical application)
Autori
Kovačević, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
25.09
Godina
2013
Stranica
72
Mentor
Lara Jelenc
Ključne riječi
apeli
(appeals)
Sažetak
A
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Lara Jelenc
(mentor)