Pregled bibliografske jedinice broj: 752955
Mjerenje kvalitete integriranog sustava za e-učenje na Filozofskom fakultetu u Zagrebu iz perspektive studenata
Mjerenje kvalitete integriranog sustava za e-učenje na Filozofskom fakultetu u Zagrebu iz perspektive studenata // Informacijska tehnologija u obrazovanju / Lasić-Lazić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Web 2 tisak, 2014. str. 87-115
CROSBI ID: 752955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerenje kvalitete integriranog sustava za e-učenje na Filozofskom fakultetu u Zagrebu iz perspektive studenata
(Quality Evaluation Metrics of Integrated e-Learning System at the Faculty of Humanities and Social Sciences from Students' Perspective)
Autori
Klasnić, Ksenija ; Lasić-Lazić, Jadranka ; Seljan, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Informacijska tehnologija u obrazovanju
Urednik/ci
Lasić-Lazić, Jadranka
Izdavač
Web 2 tisak
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
87-115
ISBN
978-953-175-544-3
Ključne riječi
sustav za e-učenje, mjerenje, kvaliteta, kvantiteta, studenti
(e-learning system, measuring, quality, quantity, students)
Sažetak
Istraživanje orijentiralo na četiri glavna problemska sklopa: • stavovi o potrebi povećane integracije Omege u nastavu, • stavovi o mogućnostima povećanja kvalitete nastave uz pomoć Omege, • stavovi o količini upotrebe Omege i • stavovi o kvaliteti upotrebe Omege na Fakultetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300646-0909 - Informacijska tehnologija u prevođenju hrvatskoga i e-učenju jezika (Seljan, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
130-1301799-1755 - Organizacija, upravljanje i razmjena znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju (Lasić-Lazić, Jadranka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb