Pregled bibliografske jedinice broj: 752018
Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva
Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva // Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2015. str. 63-86
CROSBI ID: 752018 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva
(School curricula in Croatia: examples and experiences)
Autori
Puzić, Saša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti
Urednik/ci
Baranović, Branislava
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2015
Raspon stranica
63-86
ISBN
978-953-6218-63-9
Ključne riječi
školski kurikulum, obrazovna politika, Nacionalni okvirni kurikulum, analiza stanja
(school curriculum, educational policy, the National curriculum framework, situational analysis)
Sažetak
U radu se analiziraju školski kurikulumi kao dokumenti u osnovnim školama u Hrvatskoj. Analiza je provedena na prigodnom uzorku od 11 kurikuluma škola iz različitih regija Hrvatske za 2012./2013. ili 2013./2014. školsku godinu. Analiza je pokazala da u školama prevladava uži koncept školskog kurikuluma prema kojem se on svodi na neobvezni dio nastavnog plana i programa. Iz analize je također vidljivo da se većina škola u svojim školskim kurikulumima poziva na Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Nacionalni okvirni kurikulum pri čemu se dijelovi ovih dokumenata prenose bez jasnih kriterija i povezivanja s drugim kurikulumskim komponentama. Stoga analiziranim školskim kurikulumima nedostaje unutrašnja koherencija i povezanost sa specifičnim potrebama učenika i profilom škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija