Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 752018

Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva


Puzić, Saša
Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva // Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2015. str. 63-86


CROSBI ID: 752018 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva
(School curricula in Croatia: examples and experiences)

Autori
Puzić, Saša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti

Urednik/ci
Baranović, Branislava

Izdavač
Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2015

Raspon stranica
63-86

ISBN
978-953-6218-63-9

Ključne riječi
školski kurikulum, obrazovna politika, Nacionalni okvirni kurikulum, analiza stanja
(school curriculum, educational policy, the National curriculum framework, situational analysis)

Sažetak
U radu se analiziraju školski kurikulumi kao dokumenti u osnovnim školama u Hrvatskoj. Analiza je provedena na prigodnom uzorku od 11 kurikuluma škola iz različitih regija Hrvatske za 2012./2013. ili 2013./2014. školsku godinu. Analiza je pokazala da u školama prevladava uži koncept školskog kurikuluma prema kojem se on svodi na neobvezni dio nastavnog plana i programa. Iz analize je također vidljivo da se većina škola u svojim školskim kurikulumima poziva na Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Nacionalni okvirni kurikulum pri čemu se dijelovi ovih dokumenata prenose bez jasnih kriterija i povezivanja s drugim kurikulumskim komponentama. Stoga analiziranim školskim kurikulumima nedostaje unutrašnja koherencija i povezanost sa specifičnim potrebama učenika i profilom škola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Saša Puzić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Puzić, Saša
Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva // Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2015. str. 63-86
Puzić, S. (2015) Školski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva. U: Baranović, B. (ur.) Školski kurikulum: teorijski i praktični aspekti. Zagreb, Institut za društvena istraživanja, str. 63-86.
@inbook{inbook, author = {Puzi\'{c}, Sa\v{s}a}, editor = {Baranovi\'{c}, B.}, year = {2015}, pages = {63-86}, keywords = {\v{s}kolski kurikulum, obrazovna politika, Nacionalni okvirni kurikulum, analiza stanja}, isbn = {978-953-6218-63-9}, title = {\v{S}kolski kurikulumi u Hrvatskoj: primjeri i iskustva}, keyword = {\v{s}kolski kurikulum, obrazovna politika, Nacionalni okvirni kurikulum, analiza stanja}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Puzi\'{c}, Sa\v{s}a}, editor = {Baranovi\'{c}, B.}, year = {2015}, pages = {63-86}, keywords = {school curriculum, educational policy, the National curriculum framework, situational analysis}, isbn = {978-953-6218-63-9}, title = {School curricula in Croatia: examples and experiences}, keyword = {school curriculum, educational policy, the National curriculum framework, situational analysis}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font