Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 751702

Odnos samoefikasnosti adolescenata i elemenata razredno-nastavnog ozračja


Bajan, Nikolina
Odnos samoefikasnosti adolescenata i elemenata razredno-nastavnog ozračja, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 751702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos samoefikasnosti adolescenata i elemenata razredno-nastavnog ozračja
(The relationship between adolescents self-efficacy and some elements of classroom environment)

Autori
Bajan, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
25.09

Godina
2014

Stranica
48

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
akademska samoefikasnost; školsko postignuće; razredno-nastavno ozračje
(academic self-efficacy; school achievement; classroom environment)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi dobne i spolne razlike učenika viših razreda osnovne škole s obzirom na školski uspjeh, procjenu akademske samoefikasnosti te kvalitete razredno-nastavnog ozračja. Instrumenti primijenjeni u ovom istraživanju su Upitnik općih podataka, Morgan Jinksova skala školske samoefikasnosti (Jinks i Morgan, 1999 ; Dimmit, 2007) te Skala razredno-nastavnog ozračja (Vessels, 1998 ; Wasilewski i sur., 2004). Rezultati su pokazali da školsko postignuće te percipirana razina akademske samoefikasnosti ovise o spolu i dobi učenika. Pri tome je utvrđeno da su učenice i mlađi učenici općenito uspješniji i s obzirom na školsko postignuće i s obzirom na procjenu samoefikasnosti. Razlike u procjeni kvalitete razredno-nastavnog ozračja utvrđene su samo s obzirom na dob, pri čemu je ustanovljeno da su procjene učenika petih razreda značajno više od procjena učenika osmih razreda. S obzirom na povezanost varijabli samoefikasnost se pokazala najvažnijim prediktorom u objašnjenju općeg školskog uspjeha, uspjeha iz matematike i hrvatskoga jezika, kao i procjene kvalitete razredno- nastavnog ozračja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bajan, Nikolina
Odnos samoefikasnosti adolescenata i elemenata razredno-nastavnog ozračja, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Bajan, N. (2014) 'Odnos samoefikasnosti adolescenata i elemenata razredno-nastavnog ozračja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bajan, Nikolina}, year = {2014}, pages = {48}, keywords = {akademska samoefikasnost, \v{s}kolsko postignu\'{c}e, razredno-nastavno ozra\v{c}je}, title = {Odnos samoefikasnosti adolescenata i elemenata razredno-nastavnog ozra\v{c}ja}, keyword = {akademska samoefikasnost, \v{s}kolsko postignu\'{c}e, razredno-nastavno ozra\v{c}je}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bajan, Nikolina}, year = {2014}, pages = {48}, keywords = {academic self-efficacy, school achievement, classroom environment}, title = {The relationship between adolescents self-efficacy and some elements of classroom environment}, keyword = {academic self-efficacy, school achievement, classroom environment}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font