Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 751700

Povezanost emocionalne kompetentnosti učenika i kvalitete razredno - nastavnog ozračja


Ratković, Andrea
Povezanost emocionalne kompetentnosti učenika i kvalitete razredno - nastavnog ozračja, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 751700 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost emocionalne kompetentnosti učenika i kvalitete razredno - nastavnog ozračja
(Connection between emotional competence of elementary school students and quality of classroom environment)

Autori
Ratković, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
25.09

Godina
2014

Stranica
41

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
adolescenti; emocionalna kompetentnost; školski uspjeh; razredno - nastavno ozračje
(adolescents; emotional competence; academic success; classroom climate)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati postojanje dobnih i spolnih razlika mlađih adolescenata u emocionalnoj kompetentnosti, školskom uspjehu te percepciji razredno - nastavnog ozračja. Primjenjeni su Upitnik emocionalnih vještina i kompetentnosti UEK-15 (Takšić, 1998), te Skala razredno - nastavnog ozračja (Vessels, 1998, Multisite Violence Prevention Procject, 2004). U istraživanju je sudjelovalo 164 učenika petih razreda te 195 učenika osmih razreda osnovne škole. Rezultati su pokazali da školski uspjeh, procjena emocionalne kompetentnosti i procjena kvalitete razredno - nastavnog ozračja ovise o spolu i dobi učenika. Pritom se pokazalo da, s obzirom na dob, mlađi učenici imaju bolji školski uspjeh, procjenjuju razinu svoje emocionalne kompetentnosti višom i zadovoljniji su kvalitetom razredno - nastavnog ozračja. S obzirom na spol, rezultati istraživanja pokazuju da djevojčice imaju bolji školski uspjeh te procjenjuju višom razinu svoje emocionalne kompetentnosti od dječaka. Pri procjeni kvalitete razredno nastavnog ozračja nije se utvrdila statistički značajna razlika između djevojčica i dječaka. Iz izračunatih korelacija vidljivo je da je bolji školski uspjeh značajno pozitivno povezan sa samoprocjenom emocionalne kompetentnosti. te da emocionalno kompetentniji učenici procjenjuju značajno pozitivnijima sve elemente razredno - nastavnog ozračja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ratković, Andrea
Povezanost emocionalne kompetentnosti učenika i kvalitete razredno - nastavnog ozračja, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Ratković, A. (2014) 'Povezanost emocionalne kompetentnosti učenika i kvalitete razredno - nastavnog ozračja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ratkovi\'{c}, Andrea}, year = {2014}, pages = {41}, keywords = {adolescenti, emocionalna kompetentnost, \v{s}kolski uspjeh, razredno - nastavno ozra\v{c}je}, title = {Povezanost emocionalne kompetentnosti u\v{c}enika i kvalitete razredno - nastavnog ozra\v{c}ja}, keyword = {adolescenti, emocionalna kompetentnost, \v{s}kolski uspjeh, razredno - nastavno ozra\v{c}je}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ratkovi\'{c}, Andrea}, year = {2014}, pages = {41}, keywords = {adolescents, emotional competence, academic success, classroom climate}, title = {Connection between emotional competence of elementary school students and quality of classroom environment}, keyword = {adolescents, emotional competence, academic success, classroom climate}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font