Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 751696

Procjena i samoprocjena problema u ponašanju učenika razredne nastave: prilike i izazovi


Bouillet, Dejana
Procjena i samoprocjena problema u ponašanju učenika razredne nastave: prilike i izazovi // Kriminologija i socijalna integracija, 22 (2015), 1; 125-152 doi:132684 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 751696 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena i samoprocjena problema u ponašanju učenika razredne nastave: prilike i izazovi
(Assessment and self-assessment of behavioural problems of primary school pupils: opportunities and challenges)

Autori
Bouillet, Dejana

Izvornik
Kriminologija i socijalna integracija (1330-2604) 22 (2015), 1; 125-152

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
učenici razredne nastave; osnovne škole; problemi u ponašanju učenika u školi; programi selektivne prevencije problema u ponašanju učenika
(primary school pupils; primary schools; behavioural problems of pupils in school; programs of selective prevention of pupils’ behavioural problems)

Sažetak
Ciljevi istraživanja koje je prikazano u ovom radu su: (1) utvrditi udio učenika razredne nastave s problemima u ponašanju u šest osnovnih škola iz pet hrvatskih županija ; (2) analizirati povezanost učiteljskih procjena i učeničkih samoprocjena problema u ponašanju učenika mlađe školske dobi te (3) utvrditi procijenjene potencijale škola da zadovolje njihove posebne odgojno-obrazovne potrebe. Istraživanje se temelji na podacima koji su prikupljeni u sklopu projekta „Rane odgojno- obrazovne intervencije temeljene na pokazateljima uspješnosti“ kojeg od kolovoza 2013. godine do veljače 2015. godine provodi Forum za slobodu odgoja u suradnji sa šest hrvatskih osnovnih škola iz pet županija. Provedeno je na prigodnom uzorku 174 učitelja – članova učiteljskih vijeća 6 osnovnih škola i 921 učenika razredne nastave. Primijenjeni mjerni instrumenti (Upitnik za učitelje, Upitnik za učenike i Upitnik procjene usmjerenosti škole na prevenciju problema u ponašanju učenika) obrađeni su na deskriptivnoj razini, uz provjeru njihove faktorske strukture i utvrđivanje korelacija među faktorima. Hipoteza kojom je pretpostavljeno da postoji podudarnost procjena i samoprocjena problema u ponašanju učenika čija je pojavnost povezana s potencijalima škola da zadovolje posebne odgojno-obrazovnih potreba ovih učenika je potvrđena samo djelomično. Pokazalo se da postoji djelomična podudarnost u procjenama i samoprocjenama ponašanja učenika, ali procjene usmjerenosti škole na prevenciju problema u ponašanju nisu statistički značajno povezane s udjelom učenika koji u pojedinim školama manifestiraju probleme u ponašanju. Dobiveni rezultati ukazuju na nužnost bolje konceptualizacije odgojnih nastojanja osnovnih škola koji bi bili usmjereni selekcioniranoj skupini učenika s procijenjenim problemima u ponašanju u ranoj fazi njihova razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dejana Bouillet (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi www.erf.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bouillet, Dejana
Procjena i samoprocjena problema u ponašanju učenika razredne nastave: prilike i izazovi // Kriminologija i socijalna integracija, 22 (2015), 1; 125-152 doi:132684 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Bouillet, D. (2015) Procjena i samoprocjena problema u ponašanju učenika razredne nastave: prilike i izazovi. Kriminologija i socijalna integracija, 22 (1), 125-152 doi:132684.
@article{article, author = {Bouillet, Dejana}, year = {2015}, pages = {125-152}, DOI = {132684}, keywords = {u\v{c}enici razredne nastave, osnovne \v{s}kole, problemi u pona\v{s}anju u\v{c}enika u \v{s}koli, programi selektivne prevencije problema u pona\v{s}anju u\v{c}enika}, journal = {Kriminologija i socijalna integracija}, doi = {132684}, volume = {22}, number = {1}, issn = {1330-2604}, title = {Procjena i samoprocjena problema u pona\v{s}anju u\v{c}enika razredne nastave: prilike i izazovi}, keyword = {u\v{c}enici razredne nastave, osnovne \v{s}kole, problemi u pona\v{s}anju u\v{c}enika u \v{s}koli, programi selektivne prevencije problema u pona\v{s}anju u\v{c}enika} }
@article{article, author = {Bouillet, Dejana}, year = {2015}, pages = {125-152}, DOI = {132684}, keywords = {primary school pupils, primary schools, behavioural problems of pupils in school, programs of selective prevention of pupils’ behavioural problems}, journal = {Kriminologija i socijalna integracija}, doi = {132684}, volume = {22}, number = {1}, issn = {1330-2604}, title = {Assessment and self-assessment of behavioural problems of primary school pupils: opportunities and challenges}, keyword = {primary school pupils, primary schools, behavioural problems of pupils in school, programs of selective prevention of pupils’ behavioural problems} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • PsychINFO
  • Sociological Abstracts
  • Psych-info American Psychological Association
  • INIST-CNRS
  • Directory of open access Journals
  • HRCAK
  • EBSCO
  • ProQuest


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font