Pregled bibliografske jedinice broj: 751330
Farmaceutska industrija i hrvatski mediji
Farmaceutska industrija i hrvatski mediji, 2014., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 751330 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Farmaceutska industrija i hrvatski mediji
(Pharmaceutical industry and the Croatian media)
Autori
Čuvalo, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2014
Stranica
51
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Volarić-Mršić, Ana
Ključne riječi
Bioetika; farmaceutska industrija; medicina; reklame; mediji
(Bioethics; pharmaceutical industry; medicine; advertisements; media)
Sažetak
Ovaj rad istražuje odnos farmaceutske industrije i hrvatskih medija. Prvi dio rada kroz teoriju donosi osnove bioetike s naglaskom na njen odnos prema ljudskom zdravlju, osnove farmacije, glavne značajke farmaceutske industrije i osnovne značajke masovnih medija, odnosno novinarske etike te odnos masovnih medija i farmaceutske industrije. Rezultati analize sadržaja dnevnih tiskanih novina pokazat će nam kojim kanalom i na koji način je javnosti prezentirana tema farmaceutske industrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija
Napomena
Summary This paper explores the relationship between the pharmaceutical industry and the Croatian media. The first part of the paper, through the theory, brings the basics of bioethics, with an emphasis on its relationship to human health, the fundamentals of pharmacy, the main features of the pharmaceutical industry and the basic features of the mass media or journalistic ethics and the relationship between the mass media and the pharmaceutical industry. Results of content analysis of daily printed newspapers will show in which channel and in what way the issue of the pharmaceutical industry is presented to the public.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb