Pregled bibliografske jedinice broj: 7496
Karakteristike povezanosti prostora čitanja i jezičnog prostora
Karakteristike povezanosti prostora čitanja i jezičnog prostora // Jezične teškoće školske djece / Ljubešić, Marta (ur.).
Zagreb: Školske novine, 1997. str. 225-239
CROSBI ID: 7496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Karakteristike povezanosti prostora čitanja i jezičnog prostora
(Correlation between reading and language abilities)
Autori
Vancaš, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Jezične teškoće školske djece
Urednik/ci
Ljubešić, Marta
Izdavač
Školske novine
Grad
Zagreb
Godina
1997
Raspon stranica
225-239
ISBN
953 160 125-9
Ključne riječi
čitanje, jezične sposobnosti, učenje
(reading, language abilities, learning)
Sažetak
Definirana je veza prostora čitanja i jezičnog prostora kroz predikcijsku vrijednost jezičnih zadataka za pojedine aspekte čitanja u djece s teškoćama čitanja i djece bez teškoća. Karakteristike te veze upućuju da pravodobnim i solidnim usjvajanjem materinskog jezika možemo izbjeći one probleme čitanja koji proizlaze iz nedovoljne jezične razvijenosti čime se osigurava bolji napredak u učenju općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013003
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirjana Lenček
(autor)