Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 749200

CRM - Upravljanje odnosima s potrošačima i implementacija sustava u radne procese telekom poduzeća


Fabečić, Marina
CRM - Upravljanje odnosima s potrošačima i implementacija sustava u radne procese telekom poduzeća, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 749200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
CRM - Upravljanje odnosima s potrošačima i implementacija sustava u radne procese telekom poduzeća
(CRM - Managing customer relationships and implementing the system into business processes of telecom company)

Autori
Fabečić, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.07

Godina
2014

Stranica
42

Mentor
Palić, Mirko

Ključne riječi
CRM; marketing

Sažetak
N/a

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fabečić, Marina
CRM - Upravljanje odnosima s potrošačima i implementacija sustava u radne procese telekom poduzeća, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Fabečić, M. (2014) 'CRM - Upravljanje odnosima s potrošačima i implementacija sustava u radne procese telekom poduzeća', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fabe\v{c}i\'{c}, Marina}, year = {2014}, pages = {42}, keywords = {CRM, marketing}, title = {CRM - Upravljanje odnosima s potro\v{s}a\v{c}ima i implementacija sustava u radne procese telekom poduze\'{c}a}, keyword = {CRM, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fabe\v{c}i\'{c}, Marina}, year = {2014}, pages = {42}, keywords = {CRM, marketing}, title = {CRM - Managing customer relationships and implementing the system into business processes of telecom company}, keyword = {CRM, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font