Pregled bibliografske jedinice broj: 747352
Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje
Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje // Pedagogija, obrazovanje i nastava, 2. svezak / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš Vedrana ; Vasilj, Mario (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 31-39 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 747352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osposobljavanje budućih učitelja za cjeloživotno učenje
(Preparing prospective teachers for lifelong learning)
Autori
Letina, Alena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava, 2. svezak
/ Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić-Vrkaš Vedrana ; Vasilj, Mario - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014, 31-39
ISBN
978-9958-16-023-3
Skup
Pedagogija, obrazovanje i nastava
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2013. - 23.03.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; samostalno usmjereno učenje; formalno obrazovanje budućih učitelja
(lifelong learning; self-directed learning; formal education of prospective teachers)
Sažetak
Cjeloživotno učenje podrazumijeva kontinuirani razvoj znanja, vještina i vrijednosti u svim etapama čovjekova života, kroz različite formalne, informalne i neformalne oblike obrazovanja. Smješteno unutar brojnih društvenih i ekonomskih promjena i intenzivne globalizacije društva, cjeloživotno je učenje identificirano kao važna strategija suvremene obrazovne politike na svim razinama i područjima obrazovanja, pa tako i u obrazovanju budućih učitelja. U ovom radu razmatra se mogućnost razvoja kompetencija za samostalno usmjereno učenje, kao oblika cjeloživotnog učenja, u obrazovanju budućih učitelja. U tu svrhu predstavljeni su rezultati istraživanja kojemu je osnovni cilj bio istražiti percepciju studenata učiteljskog studija o učincima formalnog obrazovanja učitelja na promicanje razvoja navedene kompetencije za cjeloživotno učenje i pozitivnog odnosa prema cjeloživotnom učenju kao osobnoj i životnoj orijentaciji. Istraživanje je provedeno anketiranjem studenta učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu, te se na temelju dobivenih rezultata donose se preporuke o potrebi razvoja ove kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija