Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 746036

Piloting entrepreneurial competence survey for primary/lower secondary school professionals


Ljubić, Maja; Heder, Efka; Batarelo Kokić, Ivana
Piloting entrepreneurial competence survey for primary/lower secondary school professionals // Učenje za poduzetništvo, 3 (2013), 2; 66-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 746036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Piloting entrepreneurial competence survey for primary/lower secondary school professionals

Autori
Ljubić, Maja ; Heder, Efka ; Batarelo Kokić, Ivana

Izvornik
Učenje za poduzetništvo (1848-1264) 3 (2013), 2; 66-72

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
entrepreneurial learning; Blooms taxonomy; cognitive domain; affective domain; psychomotor domain

Sažetak
U radu je dan prikaz rezultata kvantitativnog dijela istraživanja studije strateškog pilotiranja instrumenta za poduzetničko učenje koje je razvio istraživački tima SEECELa. Instrument je pilotiran u 31 osnovnoj školi u osam zemalja s ciljem ostvarivanja ishoda učenja, stručne izobrazbe nastavnika i zaposlenika u upravi škola koje rade po različitim kuriklumima. Europski kompetencijski okvir temelji se na Bloomovoj taksonomiji obrazovnih ciljeva te sadrži tri domene učenja: kognitivnu, afektivnu i psihomotornu. Prilikom određivanja poduzetničkih kompetencija stručnjaka u osnovnim školama, istraživači su koristili upitnik putem kojeg su se mjerili ishodi vezani uz poduzetničku kompetenciju. Jedan dio upitnika je bio usmjeren isključivo na procjenu znanja iz područja poduzetništva (kognitivna domena – niže razine učenja), dok je drugi dio upitnika bio usmjeren na procjenu stavova prema poduzetništvu. Faktorska analiza varijabli putem kojih su se procjenjivali stavovi o poduzetništvu rezultirala je s dvije skale. Prva skala odnosi se na ishode vezene uz učenje o poduzetništvu u kognitivnoj domeni (više razine učenja), s Cronbach alpha vrijednosti koja iznosi 0, 853. Druga skala odnosi se na ishode vezene uz učenje o poduzetništvu u afektivnoj domeni, s Cronbach alpha vrijednosti koja iznosi 0, 892. Visoke vrijednosti koeficijenta konzistentnosti dokaz su vrijednosti upitnika za procjenu poduzetničke kompetencije te su dane smjernice za korištenje upitnika u daljnjim istraživanjima.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Maja Ljubić (autor)

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Ljubić, Maja; Heder, Efka; Batarelo Kokić, Ivana
Piloting entrepreneurial competence survey for primary/lower secondary school professionals // Učenje za poduzetništvo, 3 (2013), 2; 66-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Ljubić, M., Heder, E. & Batarelo Kokić, I. (2013) Piloting entrepreneurial competence survey for primary/lower secondary school professionals. Učenje za poduzetništvo, 3 (2), 66-72.
@article{article, author = {Ljubi\'{c}, Maja and Heder, Efka and Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {66-72}, keywords = {entrepreneurial learning, Blooms taxonomy, cognitive domain, affective domain, psychomotor domain}, journal = {U\v{c}enje za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {3}, number = {2}, issn = {1848-1264}, title = {Piloting entrepreneurial competence survey for primary/lower secondary school professionals}, keyword = {entrepreneurial learning, Blooms taxonomy, cognitive domain, affective domain, psychomotor domain} }
@article{article, author = {Ljubi\'{c}, Maja and Heder, Efka and Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {66-72}, keywords = {entrepreneurial learning, Blooms taxonomy, cognitive domain, affective domain, psychomotor domain}, journal = {U\v{c}enje za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {3}, number = {2}, issn = {1848-1264}, title = {Piloting entrepreneurial competence survey for primary/lower secondary school professionals}, keyword = {entrepreneurial learning, Blooms taxonomy, cognitive domain, affective domain, psychomotor domain} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font