Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 745941

Inkluzivne aktivnosti kao indikator kvalitete u programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja


Borovac, Tijana
Inkluzivne aktivnosti kao indikator kvalitete u programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIX (2013), 30; 38-46 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 745941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inkluzivne aktivnosti kao indikator kvalitete u programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
(Inclusion activities in the pedagogical programmes as an indicator of the early childhood education quality)

Autori
Borovac, Tijana

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LIX (2013), 30; 38-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
indikatori; inkluzivne aktivnosti; kvaliteta; programi; rani i predškolski odgoj
(inclusive activities; programs; indicators; quality; early childhood education)

Sažetak
Aktualni međunarodni dokumenti opisuju inkluziju kao građansko pravo djece s teškoćama u razvoju na pristup socijalnim resursima sa svrhom unaprjeđivanja njihove kvalitete života. Istovremeno, različite interpretacije inkluzije (na individualnoj i socijalnoj razini) uzrokuju nejasnoću termina i kreiranje različitih indikatora inkluzivne prakse. Tako se inkluzivna praksa u dokumentima Europske unije procjenjuje kvantitativno, odnosno njezin glavni indikator predstavlja broj djece s teškoćama u razvoju uključene u redoviti sustav odgoja i obrazovanja. S druge strane, broj djece uključene u redoviti sustav odgoja i obrazovanja ne pruža uvid u kvalitetu inkluzivne prakse ranog odgoja i obrazovanja. U radu je provedena analize inkluzivnih aktivnosti sadržanih u programima pedagoške djelatnosti odgojitelja.Rezultati ukazuju na tri temeljne kategorije inkluzivnih aktivnosti koje odgojitelji planiraju, izgradnju inkluzivnih vrijednosti u odgojnoj skupini, organiziranje podrške različitostima, upravljanje resursima unutar i izvan dječjeg vrtića.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tijana Borovac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borovac, Tijana
Inkluzivne aktivnosti kao indikator kvalitete u programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIX (2013), 30; 38-46 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Borovac, T. (2013) Inkluzivne aktivnosti kao indikator kvalitete u programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LIX (30), 38-46.
@article{article, author = {Borovac, Tijana}, year = {2013}, pages = {38-46}, keywords = {indikatori, inkluzivne aktivnosti, kvaliteta, programi, rani i pred\v{s}kolski odgoj}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LIX}, number = {30}, issn = {0044-4855}, title = {Inkluzivne aktivnosti kao indikator kvalitete u programima ranog i pred\v{s}kolskog odgoja i obrazovanja}, keyword = {indikatori, inkluzivne aktivnosti, kvaliteta, programi, rani i pred\v{s}kolski odgoj} }
@article{article, author = {Borovac, Tijana}, year = {2013}, pages = {38-46}, keywords = {inclusive activities, programs, indicators, quality, early childhood education}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {LIX}, number = {30}, issn = {0044-4855}, title = {Inclusion activities in the pedagogical programmes as an indicator of the early childhood education quality}, keyword = {inclusive activities, programs, indicators, quality, early childhood education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font