Pregled bibliografske jedinice broj: 745597
UKLJUČIVANJE DJECE U PLIVANJE
UKLJUČIVANJE DJECE U PLIVANJE, 2014., diplomski rad, preddiplomski, UČITELJSKI FAKULTET, ZAGREB
CROSBI ID: 745597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UKLJUČIVANJE DJECE U PLIVANJE
(INVOLVING CHILDREN IN SWIMMING)
Autori
Cecelja, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
UČITELJSKI FAKULTET
Mjesto
ZAGREB
Datum
29.09
Godina
2014
Stranica
33
Mentor
Horvat, Vatroslav
Neposredni voditelj
Jenko Miholić, Srna
Ključne riječi
djeca s posebnim potrebama; natjecanje; predškola; plivačke tehnike; rekreacija
(children with special needs; competition; preschool; recreation; swimming techniques)
Sažetak
Plivanje je tjelesna aktivnost koja stimulira skladan i svestran razvitak čovjeka. Ono je privlačno za sve uzraste, a njegova korist za zdravlje je veoma velika. Ukoliko se znanjem plivanja prije ovlada, moći će se iskoristiti pozitivan utjecaj istoga. Postoje različiti razlozi zašto se ljudi baš odluče za ovu vrstu aktivnosti. Bilo bi poželjno da se aktivnost započne što ranije, kako bi djeca bila uključena u zajednicu i naučila funkcionirati u nekom novom okruženju primjenjujući sadržaje koje im nudi taj prostor. Rad se započinje sa dosadašnjim istraživanjima koja se temelje na plivačkoj populaciji. Cilj ovog rada je prikazati strukturu i organizaciju rada u obuci plivanja s djecom predškolske i školske dobi, te djece s posebnim potrebama. U daljnjem radu su opisane značajke i važnost plivanja za organizam čovjeka, organizacija rada vezana uz provođenje plivanja, te osnovni problemi koji se mogu javiti u obuci neplivača. Opisane su četiri plivačke tehnike i načini uključivanje djece u plivanju. U nastavku su još navedene značajke natjecateljskog i rekreativnog plivanja. Zaključak rada se odnosi na uključivanje djece u plivanje i njihovo poticanje da se bave određenom aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija