Pregled bibliografske jedinice broj: 744014
Odgojno-obrazovni rad razrednika u srednjoj strukovnoj školi
Odgojno-obrazovni rad razrednika u srednjoj strukovnoj školi, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 744014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojno-obrazovni rad razrednika u srednjoj strukovnoj školi
(Educational Work of the Vocational School Homeroom Teacher)
Autori
Katavić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
18.12
Godina
2014
Stranica
93
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
razrednik ; srednja škola ; strukovna škola
(Homeroom Teacher ; High School ; Vocational School)
Sažetak
Primarni odgojni činitelj u socijalnoj okolini je obitelj, a sekundarni – škola. Odgojnu ulogu u školi imaju svi nastavnici, stručni suradnici i ravnatelj. U literaturi se naglašava individualni aspekt odgoja razvoj osobnosti – ostvarivan kroz interakciju sudionika u odgojnom procesu. Navedeni aspekt je i u središtu ovog rada, ali iz perspektive razrednika u srednjoj školi. Razredništvo je funkcija kroz koju se ostvaruje odgojna zadaća škole. To je kompleksna uloga za koju u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu u Hrvatskoj gotovo ništa nije određeno. Bez definiranih kompetencija razrednika, ne mogu se ni regulirati kriteriji dodjele razredništva u osnovnoškolskim i srednjoškolskim ustanovama pa razrednikom može postati bilo koji predmetni nastavnik sa položenim stručnim ispitom. Imenovanje je ovlast ravnatelja i ovisi o njegovom stavu prema funkciji razredništva. Ne postoji propisano više ništa obvezujuće za rad razrednika u srednjoj školi. Kvaliteta, oblici i sadržaji odgojno-obrazovnog rada razrednika s učenicima ovise isključivo o osobnoj motiviranosti pojedinca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu