Pregled bibliografske jedinice broj: 743980
Pretpostavke inkluzije u školi
Pretpostavke inkluzije u školi // Život i škola, 2 (2013), 30; 67-78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 743980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pretpostavke inkluzije u školi
(Assumptions of inclusion in schools)
Autori
Karamatić Brčić, Matilda
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 2
(2013), 30;
67-78
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
obrazovna inkluzija; škola; kadrovske; materijalne i organizacijske pretpostavke.
(Educational Inclusion; schools; human; material and organizational conditions.)
Sažetak
Uključivanje sve djece u sustav redovnih škola je osnova inkluzivnog koncepta. Zadatak škole pri provedbi obrazovne inkluzije je uvažiti i prihvatiti različitosti među djecom i mladima kao poticaja u procesu učenja i poučavanja, a ne prepreke. Provedba inkluzije u školi je relevantna tema za pedagogijski diskurs. Otvorenost škole prema širem društvenom okruženju važan je preduvjet za kvalitetnu primjenu inkluzije u školi. Kadrovske i materijalne pretpostavke kao odgojno-obrazovni potencijali škole imaju važnu ulogu pri implementaciji i provedbi inkluzije u školskoj praksi. Budući da je inkluzija u obrazovanju kontinuirani proces koji se temelji na kvalitetnoj komunikaciji i suradnji njenih sudionika, u radu se prikazuju neke ključne kadrovske, materijalne i organizacijske pretpostavke za njenu provedbu. Način provođenja obrazovne inkluzije na razini škole odnosi se na cjelokupni sustav odgoja i obrazovanja s gledišta obrazovne politike i odgojno-obrazovne prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-2692634-2636 - Odgoj i obrazovanje za poduzetništvo (Vican, Dijana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Matilda Karamatić Brčić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA, EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA, Emerald Management Reviews database, United Kingdom, Ulrich Serials Analysis System, USA, Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH