Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 743880

Inkluzivno obrazovanje i nastava njemačkog jezika


Vican, Dijana
Inkluzivno obrazovanje i nastava njemačkog jezika // EINZEL _UND GRUPPENFORDERUNG IM DaF - UNTERRICHT, 42/43 (2013), 20-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 743880 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inkluzivno obrazovanje i nastava njemačkog jezika
(Inclusive education and teaching german language)

Autori
Vican, Dijana

Izvornik
EINZEL _UND GRUPPENFORDERUNG IM DaF - UNTERRICHT (1332-2834) 42/43 (2013); 20-29

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje; inkluzivna pedagogija; diferencijacija učenika; nastava njemačkog jezika; školska autonomija
(inclusive education; inclusive pedagogy; pupils differentiation; german language class; school autonomy)

Sažetak
Rad je usmjeren na objašnjenje i primjenu koncepta inkluzivnog obrazovanja u hrvatskom odgojno-obrazovnom i školskom sustavu s posebnim osvrtom na probleme i mogućnosti učinkovitog provođenja inkluzivnog obrazovanja u nastavi njemačkog jezika. U radu se objašnjavaju pretpostavke za kvalitetnu primjenu inkluzivnog obrazovanja i učinkovitu inkluzivnu pedagogiju, a odnose se na veći stupanj autonomije nastavnika u procesima kurikulumskog planiranja i programiranja odgojno-obrazovnog i nastavnog rada i veći stupanj autonomije škole u organizaciji školskih aktivnosti. Primjeni inkluzivne pedagogije prethodi diferencijacija učenika prema posebnim i dodatnim potrebama. Da bi odgovorili zahtjevima inkluzivnog obrazovanja, te uspješno i kvalitetno realizirali nastavu njemačkog jezika, nastavnicima se sugerira usmjerenost na razvoj temeljnih kompetencija svih učenika, usmjerenost na međupredmetne sadržaje te primjena inkluzivne pedagogije koja se bazira na zajedničkim obilježjima učenika više nego na različitostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-2692634-2636 - Odgoj i obrazovanje za poduzetništvo (Vican, Dijana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Dijana Vican (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vican, Dijana
Inkluzivno obrazovanje i nastava njemačkog jezika // EINZEL _UND GRUPPENFORDERUNG IM DaF - UNTERRICHT, 42/43 (2013), 20-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Vican, D. (2013) Inkluzivno obrazovanje i nastava njemačkog jezika. EINZEL _UND GRUPPENFORDERUNG IM DaF - UNTERRICHT, 42/43, 20-29.
@article{article, author = {Vican, Dijana}, year = {2013}, pages = {20-29}, keywords = {inkluzivno obrazovanje, inkluzivna pedagogija, diferencijacija u\v{c}enika, nastava njema\v{c}kog jezika, \v{s}kolska autonomija}, journal = {EINZEL \_UND GRUPPENFORDERUNG IM DaF - UNTERRICHT}, volume = {42/43}, issn = {1332-2834}, title = {Inkluzivno obrazovanje i nastava njema\v{c}kog jezika}, keyword = {inkluzivno obrazovanje, inkluzivna pedagogija, diferencijacija u\v{c}enika, nastava njema\v{c}kog jezika, \v{s}kolska autonomija} }
@article{article, author = {Vican, Dijana}, year = {2013}, pages = {20-29}, keywords = {inclusive education, inclusive pedagogy, pupils differentiation, german language class, school autonomy}, journal = {EINZEL \_UND GRUPPENFORDERUNG IM DaF - UNTERRICHT}, volume = {42/43}, issn = {1332-2834}, title = {Inclusive education and teaching german language}, keyword = {inclusive education, inclusive pedagogy, pupils differentiation, german language class, school autonomy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font