Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 743139

Medijatizacija dentofacijalne estetike


Lukež, Ana
Medijatizacija dentofacijalne estetike, 2014., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 743139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijatizacija dentofacijalne estetike
(Mediatisation of dentofacial esthetics)

Autori
Lukež, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Medicinski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
17.12

Godina
2014

Stranica
23

Mentor
Špalj, Stjepan

Ključne riječi
smile esthetics; media; context
(estetika osmijeha; mediji; kontekst)

Sažetak
Ključna karakteristika koja određuje nečiju atraktivnost i privlačnost je lice. To su prepoznali marketinški stručnjaci zbog čega se učestalo u medijima zajedno s osmjehom koriste radi reklamiranja proizvoda i poboljšanja njegove prodaje. Cilj ovog istraživanja bio je procijeniti zastupljenost i kontekst estetike osmjeha u novinskim reklamama ispitati elemente uspješnosti komunikacije reklame s ciljanom publikom. Uzorak je činilo 600 reklama iz 46 tiskovina različitog žanra i dinamike izlaženja, objavljene tijekom perioda kolovoz-listopad 2014. godine. Kreiran je upitnik koji se sastojao od 20 pitanja koja su se odnosila na to koliko uspješno reklama komunicira s publikom, koji spol i dob reklama cilja, jesu li na reklami prisutni ljudi, smiju li se, koje su karaktreristike njihovog osmijeha, koji je kontekst korištenja osmijeha i kakav dojam ostavlja reklama. Korištena je metoda ispitivanja framing analysis. U statističkoj analizi korišten je χ2 test i analiza varijance s Student-Newman-Keulsovim post-hoc testom. Sve analize načinjene su u komercijalnom softveru IBM SPSS 22 (IBM, SAD). Osmijeh i elementi osmjeha učestalo koriste u marketinške svrhe povezujući proizvod ili uslugu s pozitivnim kontekstom. Reklame s osmjehom ocijenjene su značajno uspješnijima od onih bez osmjeha i bez ljudi, a reklame bez ljudi značajno manje uspješnima i od onih bez osmjeha (p<0.001). Nije bilo razlike u uspješnosti reklame s obzirom na elemente estetike osmjeha - ekponiranost zubi i gingive te vidljivost bukalnih koridora. Osmijeh, kao okosnica dentofacijalne estetike često se koristi u novinskim reklama, daje im kontekst pozitivnog i optimističnog, povećava uspješnost marketinške komunikacije, no čini se da parametri mini estetike osmjeha imaju manji utjecaj na uspješnost reklama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Dentalna medicina



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.06.2.1.53

Ustanove:
Medicinski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Stjepan Špalj (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukež, Ana
Medijatizacija dentofacijalne estetike, 2014., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Rijeka
Lukež, A. (2014) 'Medijatizacija dentofacijalne estetike', diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Luke\v{z}, Ana}, year = {2014}, pages = {23}, keywords = {smile esthetics, media, context}, title = {Medijatizacija dentofacijalne estetike}, keyword = {smile esthetics, media, context}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Luke\v{z}, Ana}, year = {2014}, pages = {23}, keywords = {estetika osmijeha, mediji, kontekst}, title = {Mediatisation of dentofacial esthetics}, keyword = {estetika osmijeha, mediji, kontekst}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font