Pregled bibliografske jedinice broj: 742897
PEDAGOGIJA I ISHODI UČENJA: KRITIČKA PERSPEKTIVA
PEDAGOGIJA I ISHODI UČENJA: KRITIČKA PERSPEKTIVA // MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue / Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko (ur.).
Slavonski Brod: Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 183-192
CROSBI ID: 742897 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PEDAGOGIJA I ISHODI UČENJA: KRITIČKA PERSPEKTIVA
(PEDAGOGY AND LEARNING OUTCOMES: A CRITICAL PERSPECTIVE)
Autori
Livazović, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue
Urednik/ci
Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko
Izdavač
Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku
Grad
Slavonski Brod
Godina
2014
Raspon stranica
183-192
ISBN
978-953-6048-76-2
Ključne riječi
ishodi učenja, visoko obrazovanje, kurikulum, pedagogija, suvremeni odgoj i obrazovanje
(learning outcomes, higher education, curriculum design, pedagogy, contemporary education)
Sažetak
Rad je usmjeren na analizu uloge i utjecaja primjene koncepta ishoda učenja i kompetencijskog promišljanja odgoja i obrazovanja iz perspektive tradicionalne pedagoško-didaktičke utemeljenosti nastavnog procesa. Problematizira se premisa o sve izraženijoj disonanci između temeljnih odgojno- obrazovnih i kulturoloških čimbenika profesionalnog rada u nastavnoj praksi s obzirom na trendove kompetencijskog promišljanja obrazovanja. Tekst analizira pozitivne i negativne aspekte primjene ishoda učenja u suvremenom programiranju školskog kurikuluma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad objavljen u recenziranom zborniku radova Međunarodne stručne konferencije Strojarskog fakulteta u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku