Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 742897

PEDAGOGIJA I ISHODI UČENJA: KRITIČKA PERSPEKTIVA


Livazović, Goran
PEDAGOGIJA I ISHODI UČENJA: KRITIČKA PERSPEKTIVA // MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue / Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko (ur.).
Slavonski Brod: Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 183-192


CROSBI ID: 742897 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PEDAGOGIJA I ISHODI UČENJA: KRITIČKA PERSPEKTIVA
(PEDAGOGY AND LEARNING OUTCOMES: A CRITICAL PERSPECTIVE)

Autori
Livazović, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue

Urednik/ci
Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko

Izdavač
Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku

Grad
Slavonski Brod

Godina
2014

Raspon stranica
183-192

ISBN
978-953-6048-76-2

Ključne riječi
ishodi učenja, visoko obrazovanje, kurikulum, pedagogija, suvremeni odgoj i obrazovanje
(learning outcomes, higher education, curriculum design, pedagogy, contemporary education)

Sažetak
Rad je usmjeren na analizu uloge i utjecaja primjene koncepta ishoda učenja i kompetencijskog promišljanja odgoja i obrazovanja iz perspektive tradicionalne pedagoško-didaktičke utemeljenosti nastavnog procesa. Problematizira se premisa o sve izraženijoj disonanci između temeljnih odgojno- obrazovnih i kulturoloških čimbenika profesionalnog rada u nastavnoj praksi s obzirom na trendove kompetencijskog promišljanja obrazovanja. Tekst analizira pozitivne i negativne aspekte primjene ishoda učenja u suvremenom programiranju školskog kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad objavljen u recenziranom zborniku radova Međunarodne stručne konferencije Strojarskog fakulteta u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Goran Livazović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada me4catalogue.sfsb.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Livazović, Goran
PEDAGOGIJA I ISHODI UČENJA: KRITIČKA PERSPEKTIVA // MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue / Kozak, Dražan ; Barle, Jani ; Markučič, Damir ; Pavletić, Duško ; Matičević, Gordana ; Vranešević Marinić, Nina ; Rosandić, Željka ; Damjanović, Darko (ur.).
Slavonski Brod: Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 183-192
Livazović, G. (2014) PEDAGOGIJA I ISHODI UČENJA: KRITIČKA PERSPEKTIVA. U: Kozak, D., Barle, J., Markučič, D., Pavletić, D., Matičević, G., Vranešević Marinić, N., Rosandić, Ž. & Damjanović, D. (ur.) MEĐUNARODNA STRUČNA KONFERENCIJA ME4CATALOGUE, Zbornik radova međunarodne stručne konferencije, ME4CataLOgue / INTERNATIONAL PROFESSIONAL CONFERENCE ME4CATALOGUE, Proceedings of the International Professional Conference ME4CataLOgue. Slavonski Brod, Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, str. 183-192.
@inbook{inbook, author = {Livazovi\'{c}, Goran}, year = {2014}, pages = {183-192}, keywords = {ishodi u\v{c}enja, visoko obrazovanje, kurikulum, pedagogija, suvremeni odgoj i obrazovanje}, isbn = {978-953-6048-76-2}, title = {PEDAGOGIJA I ISHODI U\v{C}ENJA: KRITI\v{C}KA PERSPEKTIVA}, keyword = {ishodi u\v{c}enja, visoko obrazovanje, kurikulum, pedagogija, suvremeni odgoj i obrazovanje}, publisher = {Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveu\v{c}ili\v{s}ta J. J. Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Slavonski Brod} }
@inbook{inbook, author = {Livazovi\'{c}, Goran}, year = {2014}, pages = {183-192}, keywords = {learning outcomes, higher education, curriculum design, pedagogy, contemporary education}, isbn = {978-953-6048-76-2}, title = {PEDAGOGY AND LEARNING OUTCOMES: A CRITICAL PERSPECTIVE}, keyword = {learning outcomes, higher education, curriculum design, pedagogy, contemporary education}, publisher = {Strojarski fakultet u Slavonskom Brodu Sveu\v{c}ili\v{s}ta J. J. Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Slavonski Brod} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font