Pregled bibliografske jedinice broj: 742203
Spremnost na promjenu i spremnost za tretman – zanemareni koncepti u planiranju intervencija
Spremnost na promjenu i spremnost za tretman – zanemareni koncepti u planiranju intervencija // Knjiga sažetaka 4. hrvatskog kongresa socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem Izvan granica / Kovčo Vukadin, Irma ; Dodig Dora (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 127-128 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 742203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spremnost na promjenu i spremnost za tretman – zanemareni koncepti u planiranju intervencija
(Readiness to change and treatment readiness – neglected concept in treatment planning)
Autori
Ratkajec Gašević, G.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka 4. hrvatskog kongresa socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem Izvan granica
/ Kovčo Vukadin, Irma ; Dodig Dora - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 127-128
ISBN
978-953-6418-75-6
Skup
Izvan granica / Beyond borders
Mjesto i datum
Supetar, Hrvatska, 09.10.2014. - 10.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
spremnost na promjenu; spremnost za tretman; savjetovalište
(readiness to change; treatment readiness; counselling)
Sažetak
Dosadašnja istraživanja u području tretmana djece i mladih s problemima u ponašanju bila su ponajprije usmjerena na prikupljanje spoznaja o rizičnim čimbenicima i mogućim uzročnicima delinkventnog ponašanja. Rezultirala su usmjeravanjem intervencija na one rizične čimbenike koji doprinose pojavi problema u ponašanju. Zanemareni koncepti, kako u području istraživanja, tako i u području planiranja tretmantskih intervencija su spremnost na promjenu i spremnost za tretman. Iako je spremnost na promjenu osnovna pretpostavka promjene ponašanja, dok je spremnost za tretman osnovna pretpostavka za provedbu i završetak tretmantske intervencije, malo je provjera koliko ta saznanja utječu na provedbu, planiranje i ishod intervencije. Zato je namjera ovog rada predstavljanje značenja procijenjene spremnosti na promjenu i spremnosti za tretman kod mladih u planiranju i provedbi tretmana. Spoznaje će se temeljiti na provedenom istraživanju sa 160 mladih uključenih u provedbu posebne obveze uključivanja u individualni ili grupni psihosocijalni tretman u savjetovalištu za mlade na području grada Zagreba i Zagrebačke županije. Dobiveni rezultati omogućuju uvid u obilježja, vrstu, stupanj motivacije te provjeru značaja tih spoznaja u provedbi posebne obveze uključivanja u individualni ili grupni psihosocijalni tretman u savjetovalištu za mlade.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0000000-2488 - Usklađivanje intervencija s potrebama djece i mladih u riziku: izrada modela (Žižak, Antonija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Gabrijela Ratkajec Gašević
(autor)