Pregled bibliografske jedinice broj: 741657
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na odanost potrošača u kozmetičkoj industriji
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na odanost potrošača u kozmetičkoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 741657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na odanost potrošača u kozmetičkoj industriji
(The impact of corporate social responsibility on consumer loyalty in the cosmetics industry)
Autori
Grgurić Čop, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.07
Godina
2014
Stranica
60
Mentor
Ivana First Komen
Ključne riječi
utjecaj; odgovorno; poslovanje; odanost; kozmetička; industrija
(effect; responsible; business; loyalty; cosmetics; industry)
Sažetak
Rad istražuje utjecaj kojeg društveno odgovorno poslovanje ima na odanost potrošača te postoji li uopće veza i koliko je čvrsta. Na koji način se ta veza stvara i koriste li potrošači moć, odnosno novac da uvjetuju ponašanje proizvođača te kako se to percipira na primjeru kozmetičke industrije.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA