Pregled bibliografske jedinice broj: 741639
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 741639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga
(The role of a fashion blog in fashion marketing development)
Autori
Palmić, Loreta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
23.06
Godina
2014
Stranica
99
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
moda; blog; uloga; marketing; razvoj
(fashion; blog; role; marketing; development)
Sažetak
Ovaj rad istražuje ulogu modnog bloga u razvoju modnog marketinga, odnosno nudi objašnjenje pojma modnog marketinga i objašnjava značajke razvoja društvenih medija, u okviru čega se provodi istraživanje modnih blogova. Rad pruža teorijski uvid u razvoj društvenih medija i njihovu važnost za marketinšku komunikaciju u okviru modne industrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.
POVEZANOST RADA
Projekti:
Brojevi projekta/tema: 081-1151212-1454
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka