Pregled bibliografske jedinice broj: 741622
Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu
Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 741622 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu
(Application of internal marketing and effects on corporative culture)
Autori
Roknić, Sunčica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2014
Stranica
53
Mentor
Ivana First Komen
Ključne riječi
interni; marketing; korporativna; kultura; učinci
(internal; marketing; corporative; culture; effects)
Sažetak
Radom se utvrđuju načini primjene internog marketinga u kompanijama te konkretni učinci tih mjera na korporativnu kulturu kompanije. Nastoji se utvrditi tko je odgovoran za provođenje aktivnosti internog marketinga, a tko je glavna ciljna skupina: svi zaposlenici ili pojedine funkcije. Istraživanje također pruža odgovor na to utječu li mjere internog marketinga koje kompanije primjenjuju na korporativnu kulturu kompanije .
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA