Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741622

Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu


Roknić, Sunčica
Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 741622 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu
(Application of internal marketing and effects on corporative culture)

Autori
Roknić, Sunčica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09

Godina
2014

Stranica
53

Mentor
Ivana First Komen

Ključne riječi
interni; marketing; korporativna; kultura; učinci
(internal; marketing; corporative; culture; effects)

Sažetak
Radom se utvrđuju načini primjene internog marketinga u kompanijama te konkretni učinci tih mjera na korporativnu kulturu kompanije. Nastoji se utvrditi tko je odgovoran za provođenje aktivnosti internog marketinga, a tko je glavna ciljna skupina: svi zaposlenici ili pojedine funkcije. Istraživanje također pruža odgovor na to utječu li mjere internog marketinga koje kompanije primjenjuju na korporativnu kulturu kompanije .

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.02.1.2.01

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Roknić, Sunčica
Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Roknić, S. (2014) 'Primjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rokni\'{c}, Sun\v{c}ica}, year = {2014}, pages = {53}, keywords = {interni, marketing, korporativna, kultura, u\v{c}inci}, title = {Primjena internog marketinga i u\v{c}inci na korporativnu kulturu}, keyword = {interni, marketing, korporativna, kultura, u\v{c}inci}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rokni\'{c}, Sun\v{c}ica}, year = {2014}, pages = {53}, keywords = {internal, marketing, corporative, culture, effects}, title = {Application of internal marketing and effects on corporative culture}, keyword = {internal, marketing, corporative, culture, effects}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font