Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741608

Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije


Mihanić, Irena
Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 741608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije
(Effect of negative post-buying consumer emotions towards brand on their post-buying reactions)

Autori
Mihanić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09

Godina
2014

Stranica
54

Mentor
Ivana First Komen

Ključne riječi
postkupovno; emocije; potrošači; marka; reakcije
(post-buying; emotions; consumers; brand; reaction)

Sažetak
Svrha istraživanja je otkriti na koji način intezitet negativnih osjećaja utječe na postkupovne reakcije potrošača. Kroz istraživanje će se ispitati postkupovne reakcije potrošača na negativne emocije vezane za četiri proizvoda koja se razlikuju cijenom, učestalošću kupnje i vremenom korisštenja, Proizvodi su izabrani zbog pretpostavke da izazivaju različite emocije te posljedice preporuke, lojalnost prema marki i ulaganje žalbi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.02.1.2.01

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihanić, Irena
Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Mihanić, I. (2014) 'Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihani\'{c}, Irena}, year = {2014}, pages = {54}, keywords = {postkupovno, emocije, potro\v{s}a\v{c}i, marka, reakcije}, title = {Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potro\v{s}a\v{c}a prema markama na njihove postkupovne reakcije}, keyword = {postkupovno, emocije, potro\v{s}a\v{c}i, marka, reakcije}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mihani\'{c}, Irena}, year = {2014}, pages = {54}, keywords = {post-buying, emotions, consumers, brand, reaction}, title = {Effect of negative post-buying consumer emotions towards brand on their post-buying reactions}, keyword = {post-buying, emotions, consumers, brand, reaction}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font