Pregled bibliografske jedinice broj: 741608
Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije
Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 741608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije
(Effect of negative post-buying consumer emotions towards brand on their post-buying reactions)
Autori
Mihanić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2014
Stranica
54
Mentor
Ivana First Komen
Ključne riječi
postkupovno; emocije; potrošači; marka; reakcije
(post-buying; emotions; consumers; brand; reaction)
Sažetak
Svrha istraživanja je otkriti na koji način intezitet negativnih osjećaja utječe na postkupovne reakcije potrošača. Kroz istraživanje će se ispitati postkupovne reakcije potrošača na negativne emocije vezane za četiri proizvoda koja se razlikuju cijenom, učestalošću kupnje i vremenom korisštenja, Proizvodi su izabrani zbog pretpostavke da izazivaju različite emocije te posljedice preporuke, lojalnost prema marki i ulaganje žalbi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA