Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741345

Konkurentsko pozicioniranje turističke ponude Republike Hrvatske


Vitasović, Aljoša
Konkurentsko pozicioniranje turističke ponude Republike Hrvatske // Suvremeni trendovi u turizmu / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 116-153


CROSBI ID: 741345 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konkurentsko pozicioniranje turističke ponude Republike Hrvatske
(Competitive positioning of Croatian tourism offer)

Autori
Vitasović, Aljoša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Suvremeni trendovi u turizmu

Urednik/ci
Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja

Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2014

Raspon stranica
116-153

ISBN
978-953-7498-77-1

Ključne riječi
urizam, inovacije, ekonomija doživljaja, konkurentnost.
(Tourist destination, Innovation, Tourism trends, Experience economy, Positioning)

Sažetak
Svjetska ekspanzija putovanja u odredišta standardne turističke ponude dostigla su svoj vrhunac. Pozicioniranje turističke ponude i turističkog proizvoda temeljenog na ekonomiji multiplicira socioekonomske koristi od turizma i dovodi do progresije dodane vrijednosti uz valorizaciju turističke resursne osnove. Pozicioniranje turističke ponude i turističkog proizvoda temeljenog na kvaliteti, i specifičnim obilježjima destinacije kao razlikovnim činiteljima multiplicira socioekonomske koristi od turizma. Što dovodi do progresije dodane vrijednosti uz efikasnu i održivu valorizaciju turističke resursne osnove. Implementacija algoritma ekonomije doživljaja omogućava ostvarenje konkurentske prednosti na osnovi diferencijacije po kvaliteti. Opisani koncept za Republiku Hrvatsku kao turističku destinaciju očituje se u prednosti promoviranja turističkih doživljaja, a na osnovi autentičnih atributa koje ne koriste konkurentne destinacije okruženja. Nadalje, u radu je predložen je model konkurentnosti i model pozicioniranja turističke destinacije s aspekta ekonomije doživljaja. Rad je rezultat istraživanja na području turizma, kao i istraživanja usmjerena prema razumijevanju promjena u percepciji konkurentnosti turističke destinacije

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
303-0000000-2451 - Održivi turizam u Hrvatskoj: izrada akcijskog plana održivosti turizma Istre (Vitasović, Aljoša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Aljoša Vitasović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vitasović, Aljoša
Konkurentsko pozicioniranje turističke ponude Republike Hrvatske // Suvremeni trendovi u turizmu / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 116-153
Vitasović, A. (2014) Konkurentsko pozicioniranje turističke ponude Republike Hrvatske. U: Gržinić, J. & Bevanda, V. (ur.) Suvremeni trendovi u turizmu. Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, str. 116-153.
@inbook{inbook, author = {Vitasovi\'{c}, Aljo\v{s}a}, year = {2014}, pages = {116-153}, keywords = {urizam, inovacije, ekonomija do\v{z}ivljaja, konkurentnost.}, isbn = {978-953-7498-77-1}, title = {Konkurentsko pozicioniranje turisti\v{c}ke ponude Republike Hrvatske}, keyword = {urizam, inovacije, ekonomija do\v{z}ivljaja, konkurentnost.}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }
@inbook{inbook, author = {Vitasovi\'{c}, Aljo\v{s}a}, year = {2014}, pages = {116-153}, keywords = {Tourist destination, Innovation, Tourism trends, Experience economy, Positioning}, isbn = {978-953-7498-77-1}, title = {Competitive positioning of Croatian tourism offer}, keyword = {Tourist destination, Innovation, Tourism trends, Experience economy, Positioning}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font