Pregled bibliografske jedinice broj: 741122
Zadovoljstvo kvalitetom studija i percepcija bolonjskog procesa
Zadovoljstvo kvalitetom studija i percepcija bolonjskog procesa // Proces preobrazbe hrvatskoga visokoobrazovnog sustava / Mihelčić, Gabrijela ; Mišćenić, Emilia ; Hadžimanović, Nataša ; Bodul, Dejan (ur.).
Rijeka: Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2014. str. 199-231 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 741122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo kvalitetom studija i percepcija bolonjskog procesa
(Satisfaction with the Quality of Studies and Perception of the Bologna Process)
Autori
Mrakovčić, Marko ; Lukač, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proces preobrazbe hrvatskoga visokoobrazovnog sustava
/ Mihelčić, Gabrijela ; Mišćenić, Emilia ; Hadžimanović, Nataša ; Bodul, Dejan - Rijeka : Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2014, 199-231
ISBN
978-953-6597-95-6
Skup
Proces preobrazbe hrvatskog visokoobrazovnog sustava
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 12.12.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
bolonjski proces; visokoškolsko obrazovanje; kvaliteta studija; studentska percepcija bolonjskog procesa
(Bologna Process; Higher education; Quality of Studies; Students' Perception of Bologna Process)
Sažetak
Odnos između ciljeva i težnji bolonjskog procesa i njegove uspješnosti u podizanju kvalitete hrvatskog sustava visokog obrazovanja osnovni je tematski okvir ovog rada. Rad je podijeljen u dva dijela. Prvi dio sumira glavne ciljeve i težnje bolonjskog procesa te se osvrće na neke kritičke opservacije upućene tom procesu. Uz to, iz perspektive postojećih istraživanja, razmatra učinke koje je implementacija spomenutog procesa imala na institucionalni ambijent studiranja na hrvatskim sveučilištima. Drugi dio rada prikazuje rezultate istraživanja o stavovima studenata Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci vezanim uz bolonjski proces i kvalitetu studiranja. Analizira se u kojoj mjeri je percepcija studenata o bolonjskom procesu određena zadovoljstvom studenata ostvarenom kvalitetom studija, a koliko njihovim stavom o uspješnosti bolonjskog procesa u ostvarivanju zacrtanih ciljeva i unapređivanju kvalitete studija. Na osnovi dobivenih podataka zaključuje se da je percepcija studenata u nešto većoj mjeri određena njihovim stavovima o uspješnosti bolonjskog procesa u ostvarivanju zacrtanih ciljeva, nego njihovim zadovoljstvom postojećom kvalitetom studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija