Pregled bibliografske jedinice broj: 738768
Popis pojmova
Popis pojmova // Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 1-917
CROSBI ID: 738768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Popis pojmova
(Marketing Lexicon)
Autori
Mulović Trgovac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Leksikon marketinga
Urednik/ci
Previšić, Jozo
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
1-917
ISBN
978-953-6025-39-8
Ključne riječi
marketing
Sažetak
U Leksikonu marketinga je obrađeno 3313 natuknica. Osim užeg područja marketinga, uključene su i važne natuknice iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U izradi Leksikona sudjelovalo je 96 autora, te je svaki pojam označen inicijalima autora. Leksikon sadrži i englesko-hrvatski rječnik svih obrađenih natuknica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad obuhvaća 14 pojmova koautorice Ane Mulović (A.M.), s ukupno 123 retka teksta, tri pojma klase jedan, devet pojmova klase dva i dva pojma klase tri, iz područja istraživanje tržišta, segmentacija i marketinški informacijski sustav (MIS).