Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 738768

Popis pojmova


Mulović Trgovac, Ana
Popis pojmova // Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 1-917


CROSBI ID: 738768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Popis pojmova
(Marketing Lexicon)

Autori
Mulović Trgovac, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Leksikon marketinga

Urednik/ci
Previšić, Jozo

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
1-917

ISBN
978-953-6025-39-8

Ključne riječi
marketing

Sažetak
U Leksikonu marketinga je obrađeno 3313 natuknica. Osim užeg područja marketinga, uključene su i važne natuknice iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U izradi Leksikona sudjelovalo je 96 autora, te je svaki pojam označen inicijalima autora. Leksikon sadrži i englesko-hrvatski rječnik svih obrađenih natuknica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad obuhvaća 14 pojmova koautorice Ane Mulović (A.M.), s ukupno 123 retka teksta, tri pojma klase jedan, devet pojmova klase dva i dva pojma klase tri, iz područja istraživanje tržišta, segmentacija i marketinški informacijski sustav (MIS).



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Mulović Trgovac (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Mulović Trgovac, Ana
Popis pojmova // Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 1-917
Mulović Trgovac, A. (2011) Popis pojmova. U: Previšić, J. (ur.) Leksikon marketinga. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 1-917.
@inbook{inbook, author = {Mulovi\'{c} Trgovac, Ana}, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2011}, pages = {1-917}, keywords = {marketing}, isbn = {978-953-6025-39-8}, title = {Popis pojmova}, keyword = {marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Mulovi\'{c} Trgovac, Ana}, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2011}, pages = {1-917}, keywords = {marketing}, isbn = {978-953-6025-39-8}, title = {Marketing Lexicon}, keyword = {marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font