Pregled bibliografske jedinice broj: 738512
Upotreba didaktičkih računalnih igri kod uvježbavanja tablice množenja
Upotreba didaktičkih računalnih igri kod uvježbavanja tablice množenja // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić - Vrkaš, Vedrana ; Vasilj, Mario (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014. str. 42-48 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 738512 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upotreba didaktičkih računalnih igri kod uvježbavanja tablice množenja
(Using didactical computer games for practicing multiplication table)
Autori
Loparić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija, obrazovanje i nastava
/ Hrvatić, Neven ; Lukenda, Anita ; Pavlović, Slavica ; Spajić - Vrkaš, Vedrana ; Vasilj, Mario - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2014, 42-48
ISBN
978-9958-16-023-3
Skup
Pedagogija, obrazovanje i nastava
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.03.2013. - 23.03.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
didaktičke računalne igre; tablica množenja
(didactical computer games; multiplication table)
Sažetak
Igra je jedna od najstarijih metoda učenja poznata još iz doba stare Grčke. O potrebi i važnosti igre pisao je još i Aristotel, igra kao“ lijek protiv mučnog i napornog rada“. U nastavi matematike u osnovnim i srednjim školama igra se često upotrebljava pri uvježbavanju raznih matematičkih koncepata i procesa. U današnje digitalno doba sve su popularniji razni oblici računalnih igrica. Njihova raširenosti i popularnost među djecom te dostupnost tehnologije omogućila je sve veću upotrebu u edukativne svrhe. Kako bi se ispitala korist od upotrebe didaktičkih računalnih igri u nastavi matematike izveli smo pedagoški eksperiment. Eksperimentom smo obuhvatili učenike drugih razreda pet osnovnih škola u Međimurskoj županiji, Republika Hrvatska. Cilj istraživanja je bio uočiti je li uvježbavanje tablice množenja upotrebom računalnih igri efikasnije od tradicionalnih nastavnih sredstava i pomagala (nastavni listići, igrice dremuckanje, ekipna natjecanja…).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija