Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 738501

Lektira s Metodičkim praktikumom - za učenike, za učitelje i za roditelje


Dujić, Lidija
Lektira s Metodičkim praktikumom - za učenike, za učitelje i za roditelje // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju
Zagreb: Profil International, 2009. str. 228-244 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 738501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Lektira s Metodičkim praktikumom - za učenike, za učitelje i za roditelje
(Compulsory Reading with Methodical Practicum - for Students, for Teachers and for Parents)

Autori
Dujić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju / - Zagreb : Profil International, 2009, 228-244

ISBN
978-953-12-1143-7

Skup
Kreativni pristupi osposobljavanju učitelja

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 28.09.2009. - 30.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
lektira; školska lektira; Metodički praktikum; Lektira +
(Compulsory reading; school reading materials; Methodical Practicum; Reading +)

Sažetak
Nedostatak sustavnih istraživanja o problemu (školske) lektire i odgoju čitatelja, usmjerio je ovaj rad prema analizi raskoraka između institucionaliziranih pristupa u Hrvatskoj s neadekvatnim rezultatima, s jedne strane, te europske i američke prakse "otvorene" lektire, s druge strane. Na temelju građe iz Pedagoške knjižnice D. Trstenjaka Hrvatskoga školskog muzeja i Zaštićenog fonda Hrvatskog centra za dječju knjigu u radu se rekonstruiraju metodički modeli od početka dvadesetog stoljeća i u rasponu od doslovnog preuzimanja autorskih koncepata iz francuske književnosti primjerice, preko didaktički opterećenih domaćih školničkih rješenja ili ideološki impregniranih jugoslavenskih lektirnih biblioteka, do intenzivne nakladničke podrške krajem stoljeća koja je rezultirala time da su književni tekstovi namijenjeni lektiri bili potpuno "opkoljeni" metodičkim instrumentarijem. Izvoran je doprinos ovoga rada u tome što na temelju rezultata istraživanja oblikuje novi interdisciplinarni pristup školskoj lektiri u kojoj participiraju svi stvarni sudionici lektirne priče (učenici, učitelji, roditelji).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Lidija Dujić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dujić, Lidija
Lektira s Metodičkim praktikumom - za učenike, za učitelje i za roditelje // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju
Zagreb: Profil International, 2009. str. 228-244 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dujić, L. (2009) Lektira s Metodičkim praktikumom - za učenike, za učitelje i za roditelje. U: Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {Duji\'{c}, Lidija}, year = {2009}, pages = {228-244}, keywords = {lektira, \v{s}kolska lektira, Metodi\v{c}ki praktikum, Lektira +}, isbn = {978-953-12-1143-7}, title = {Lektira s Metodi\v{c}kim praktikumom - za u\v{c}enike, za u\v{c}itelje i za roditelje}, keyword = {lektira, \v{s}kolska lektira, Metodi\v{c}ki praktikum, Lektira +}, publisher = {Profil International}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Duji\'{c}, Lidija}, year = {2009}, pages = {228-244}, keywords = {Compulsory reading, school reading materials, Methodical Practicum, Reading +}, isbn = {978-953-12-1143-7}, title = {Compulsory Reading with Methodical Practicum - for Students, for Teachers and for Parents}, keyword = {Compulsory reading, school reading materials, Methodical Practicum, Reading +}, publisher = {Profil International}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font