Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 738269

Usporedba različitih pristupa poučavanju darovitih učenika


Rogić, Antonia
Usporedba različitih pristupa poučavanju darovitih učenika, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 738269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba različitih pristupa poučavanju darovitih učenika
(Comparison of different approaches to teaching the gifted students)

Autori
Rogić, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2013

Stranica
30

Mentor
Bubić, Andreja

Ključne riječi
darovitost; kurikul; poučavanje; sposobnosti; učenje
(giftedness; curriculum; teaching; abilities; learnnig)

Sažetak
O pojmu darovitosti znamo mnogo zahvaljujući brojnim znanstvenim istraživanjima provedenih u posljednjih nekoliko desetljeća, iako i danas još uvijek postoji problem jednoznačnog definiranja tog fenomena. U potrazi za rješenjem, znanstvenici nude niz pristupa koji su usmjereni na različite aspekte pojma darovitosti, pri čemu svaki od njih ima svoje prednosti i nedostatke. U ovom radu opisan je pojam darovitosti i osobine darovitih te prikazan pregled različitih pristupa radu s darovitim učenicima. Također su opisani izazovi zadovoljavanja intelektualnih, socijalnih kao i emocionalnih potreba darovitih u nastavi te potrebne prilagodbe propisanog kurikuluma tim potrebama. S obzirom na to da sva darovita djeca ne pokazuju istu kombinaciju specifičnih osobina darovitosti, u poučavanju darovitih nastavnici trebaju biti fleksibilni te uložiti dosta truda u razvoj optimalnog pristupa koji će za svrhu imati realizaciju svih potencijala djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Andreja Bubić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rogić, Antonia
Usporedba različitih pristupa poučavanju darovitih učenika, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Rogić, A. (2013) 'Usporedba različitih pristupa poučavanju darovitih učenika', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rogi\'{c}, Antonia}, year = {2013}, pages = {30}, keywords = {darovitost, kurikul, pou\v{c}avanje, sposobnosti, u\v{c}enje}, title = {Usporedba razli\v{c}itih pristupa pou\v{c}avanju darovitih u\v{c}enika}, keyword = {darovitost, kurikul, pou\v{c}avanje, sposobnosti, u\v{c}enje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rogi\'{c}, Antonia}, year = {2013}, pages = {30}, keywords = {giftedness, curriculum, teaching, abilities, learnnig}, title = {Comparison of different approaches to teaching the gifted students}, keyword = {giftedness, curriculum, teaching, abilities, learnnig}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font