Pregled bibliografske jedinice broj: 738269
Usporedba različitih pristupa poučavanju darovitih učenika
Usporedba različitih pristupa poučavanju darovitih učenika, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 738269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba različitih pristupa poučavanju darovitih učenika
(Comparison of different approaches to teaching the gifted students)
Autori
Rogić, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2013
Stranica
30
Mentor
Bubić, Andreja
Ključne riječi
darovitost; kurikul; poučavanje; sposobnosti; učenje
(giftedness; curriculum; teaching; abilities; learnnig)
Sažetak
O pojmu darovitosti znamo mnogo zahvaljujući brojnim znanstvenim istraživanjima provedenih u posljednjih nekoliko desetljeća, iako i danas još uvijek postoji problem jednoznačnog definiranja tog fenomena. U potrazi za rješenjem, znanstvenici nude niz pristupa koji su usmjereni na različite aspekte pojma darovitosti, pri čemu svaki od njih ima svoje prednosti i nedostatke. U ovom radu opisan je pojam darovitosti i osobine darovitih te prikazan pregled različitih pristupa radu s darovitim učenicima. Također su opisani izazovi zadovoljavanja intelektualnih, socijalnih kao i emocionalnih potreba darovitih u nastavi te potrebne prilagodbe propisanog kurikuluma tim potrebama. S obzirom na to da sva darovita djeca ne pokazuju istu kombinaciju specifičnih osobina darovitosti, u poučavanju darovitih nastavnici trebaju biti fleksibilni te uložiti dosta truda u razvoj optimalnog pristupa koji će za svrhu imati realizaciju svih potencijala djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija