Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 738267

Uloga roditelja u objašenjenju učeničke motivacije za školu i uvjerenja o znanju i obrazovanju


Tošić, Antonela
Uloga roditelja u objašenjenju učeničke motivacije za školu i uvjerenja o znanju i obrazovanju, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 738267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga roditelja u objašenjenju učeničke motivacije za školu i uvjerenja o znanju i obrazovanju
(The role of parents in explaining students' learning motivation and epistemic beliefs)

Autori
Tošić, Antonela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
15.09

Godina
2014

Stranica
38

Mentor
Bubić, Andreja

Ključne riječi
ciljevi postignuća; roditeljska samoučinkovitost; uključenost roditelja; uvjerenja o znanju
(achievement goals; parental self-efficacy; parents involvement; epistemic beliefs)

Sažetak
Iako je poznato da roditelji na razne načine mogu utjecati na djetetov život u školi i školska postignuća, malo je radova koji se bave utjecajem roditeljskih uvjerenja i ponašanja na motivaciju za školu te uvjerenja o znanju i obrazovanju. Stoga je osnovni cilj ovoga istraživanja bio ispitati doprinos roditeljskih uvjerenja i ponašanja na učenička školska postignuća, ciljeve postignuća i uvjerenja o znanju i obrazovanju. Dobiveni rezultati pokazali su da obrazovanje roditelja, njihova samoefikasnost te nagrađivanje poželjnih ponašanja imaju utjecaja na školska postignuća kod djece. Nadalje, rezultati su pokazali da uključenost roditelja utječe na cilj ovladavanja putem uključivanja i cilj ovladavanja putem izbjegavanja, a veća samoefikasnost roditelja povezana je s manjom orijentiranosti djeteta na cilj ovladavanja putem izbjegavanja, cilj izvedbe putem izbjegavanja te cilj izbjegavanja rada. Također, značajnom se pokazala povezanost uvjerenja roditelja o znanju i obrazovanju s uvjerenjima njihove djece. Dobiveni rezultati ukazuju na važnost utjecaja koji roditelji imaju na svoju djecu kada je u pitanju obrazovanje te mogu doprinijeti aktivnostima usmjerenim unaprjeđenju akademskog razvoja djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Andreja Bubić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tošić, Antonela
Uloga roditelja u objašenjenju učeničke motivacije za školu i uvjerenja o znanju i obrazovanju, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Tošić, A. (2014) 'Uloga roditelja u objašenjenju učeničke motivacije za školu i uvjerenja o znanju i obrazovanju', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {To\v{s}i\'{c}, Antonela}, year = {2014}, pages = {38}, keywords = {ciljevi postignu\'{c}a, roditeljska samou\v{c}inkovitost, uklju\v{c}enost roditelja, uvjerenja o znanju}, title = {Uloga roditelja u obja\v{s}enjenju u\v{c}eni\v{c}ke motivacije za \v{s}kolu i uvjerenja o znanju i obrazovanju}, keyword = {ciljevi postignu\'{c}a, roditeljska samou\v{c}inkovitost, uklju\v{c}enost roditelja, uvjerenja o znanju}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {To\v{s}i\'{c}, Antonela}, year = {2014}, pages = {38}, keywords = {achievement goals, parental self-efficacy, parents involvement, epistemic beliefs}, title = {The role of parents in explaining students' learning motivation and epistemic beliefs}, keyword = {achievement goals, parental self-efficacy, parents involvement, epistemic beliefs}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font