Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 738265

Suočavanje učenika s poteškoćama prijelaza iz osnovne u srednju školu


Ivanišević, Karmen
Suočavanje učenika s poteškoćama prijelaza iz osnovne u srednju školu, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 738265 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suočavanje učenika s poteškoćama prijelaza iz osnovne u srednju školu
(Main determinants of students' coping with the transition from elementary to high school)

Autori
Ivanišević, Karmen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
15.09

Godina
2014

Stranica
40

Mentor
Bubić, Andreja

Ključne riječi
akademska kontrola; emocionalna regulacija; karijerno odlučivanje; karijerna samoefikasnost; neuroticizam; stres
(academic control; emotional regulation; career decision-making; career self-efficiency; neuroticism; stress)

Sažetak
Iako je riječ o značajnoj problematici u obrazovnom kontekstu koja može imati dalekosežne posljedice za svakog pojedinca, vrlo mali broj radova se bavio istraživanjem poteškoća s kojima se učenici susreću na prijelazu iz osnovne u srednju školu. Stoga je glavni cilj ovoga istraživanja bio ispitati utjecaj emocionalnih i akademskih karakteristika učenika na njihov pristup odabiru srednje škole i osjećaj osobne karijerne samoefikasnosti. U istraživanje se krenulo s pretpostavkom da će viši stupanj emocionalne kompetencije i niža razina neuroticizma, kao i viši stupanj akademske kontrole, biti povezani s manjom razinom brige oko prelaska u srednju školu te višim stupnjem karijerne samoefikasnosti i pozitivnijim očekivanjima od srednje škole. Dobiveni rezultati istraživanja u velikoj mjeri potvrđuju postavljene hipoteze te pokazuju da je prijelaz učenika iz osnovne u srednju školu kompleksan proces čija uspješnost ovisi o velikom broju čimbenika i individualnih karakteristika učenika. Također, na temelju dobivenih rezultata možemo zaključiti da škola, iako ne može mijenjati učenika i sve njegove osobine, može znatno olakšati ovo prijelazno razdoblje kroz razvijanje emocionalne inteligencije, poticanje samosvijesti, samopouzdanja i kritičkog stava svakog pojedinca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Andreja Bubić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivanišević, Karmen
Suočavanje učenika s poteškoćama prijelaza iz osnovne u srednju školu, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Ivanišević, K. (2014) 'Suočavanje učenika s poteškoćama prijelaza iz osnovne u srednju školu', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivani\v{s}evi\'{c}, Karmen}, year = {2014}, pages = {40}, keywords = {akademska kontrola, emocionalna regulacija, karijerno odlu\v{c}ivanje, karijerna samoefikasnost, neuroticizam, stres}, title = {Suo\v{c}avanje u\v{c}enika s pote\v{s}ko\'{c}ama prijelaza iz osnovne u srednju \v{s}kolu}, keyword = {akademska kontrola, emocionalna regulacija, karijerno odlu\v{c}ivanje, karijerna samoefikasnost, neuroticizam, stres}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivani\v{s}evi\'{c}, Karmen}, year = {2014}, pages = {40}, keywords = {academic control, emotional regulation, career decision-making, career self-efficiency, neuroticism, stress}, title = {Main determinants of students' coping with the transition from elementary to high school}, keyword = {academic control, emotional regulation, career decision-making, career self-efficiency, neuroticism, stress}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font