Pregled bibliografske jedinice broj: 738263
Uloga ekstraverzije u objašnjenju zadovoljstva nekim aspektima škole kod učenika osnovnih škola
Uloga ekstraverzije u objašnjenju zadovoljstva nekim aspektima škole kod učenika osnovnih škola, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 738263 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga ekstraverzije u objašnjenju zadovoljstva nekim aspektima škole kod učenika osnovnih škola
(The role of extroversion in explaining elementary school students' school satisfaction)
Autori
Goreta, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
15.07
Godina
2014
Stranica
42
Mentor
Bubić, Andreja
Ključne riječi
akademska kontrola; ekstraverzija; socijalna integriranost; socijalna samoefikasnost; zadovoljstvo školom
(academic control; extraversion; social integration; social self-efficacy; satisfaction with school)
Sažetak
Iako se u obrazovnim istraživanjima fokus često stavlja na kognitivne činitelje i školska postignuća djece, uz njih je važno uvijek imati na umu emocionalne i socijalne doživljaje učenika, kao i njihov cjeloviti doživljaj škole. Stoga je cilj provedenog istraživanja bio ispitati doprinos ekstraverzije učenika, njihove socijalne samoefikasnosti i percipirane akademske kontrole u objašnjenju zadovoljstva odnosima s drugim učenicima te ukupnog zadovoljstva školom. Dobiveni rezultati pokazali su visoku povezanost ekstraverzije i procjene socijalne samoefikasnosti, kao i nešto nižu povezanost sa zadovoljstvom odnosima s učenicima. Nadalje, rezultati su pokazali značajni doprinos socijalne samoefikasnosti, a u manjoj mjeri i percipirane akademske kontrole te spola u objašnjenju zadovoljstva odnosima s učenicima. Na kraju, ti odnosi s učenicima kao i percipirana akademska kontrola doprinose objašnjenju općeg zadovoljstva školom kod učenika. Ovi rezultati pokazuju da, osim akademskih, na učenički doživljaj škole utječu i osobni i socijalni činitelji koje je važno uzimati u obzir prilikom planiranja i izvedbe školskih aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija