Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 738263

Uloga ekstraverzije u objašnjenju zadovoljstva nekim aspektima škole kod učenika osnovnih škola


Goreta, Ivana
Uloga ekstraverzije u objašnjenju zadovoljstva nekim aspektima škole kod učenika osnovnih škola, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 738263 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga ekstraverzije u objašnjenju zadovoljstva nekim aspektima škole kod učenika osnovnih škola
(The role of extroversion in explaining elementary school students' school satisfaction)

Autori
Goreta, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
15.07

Godina
2014

Stranica
42

Mentor
Bubić, Andreja

Ključne riječi
akademska kontrola; ekstraverzija; socijalna integriranost; socijalna samoefikasnost; zadovoljstvo školom
(academic control; extraversion; social integration; social self-efficacy; satisfaction with school)

Sažetak
Iako se u obrazovnim istraživanjima fokus često stavlja na kognitivne činitelje i školska postignuća djece, uz njih je važno uvijek imati na umu emocionalne i socijalne doživljaje učenika, kao i njihov cjeloviti doživljaj škole. Stoga je cilj provedenog istraživanja bio ispitati doprinos ekstraverzije učenika, njihove socijalne samoefikasnosti i percipirane akademske kontrole u objašnjenju zadovoljstva odnosima s drugim učenicima te ukupnog zadovoljstva školom. Dobiveni rezultati pokazali su visoku povezanost ekstraverzije i procjene socijalne samoefikasnosti, kao i nešto nižu povezanost sa zadovoljstvom odnosima s učenicima. Nadalje, rezultati su pokazali značajni doprinos socijalne samoefikasnosti, a u manjoj mjeri i percipirane akademske kontrole te spola u objašnjenju zadovoljstva odnosima s učenicima. Na kraju, ti odnosi s učenicima kao i percipirana akademska kontrola doprinose objašnjenju općeg zadovoljstva školom kod učenika. Ovi rezultati pokazuju da, osim akademskih, na učenički doživljaj škole utječu i osobni i socijalni činitelji koje je važno uzimati u obzir prilikom planiranja i izvedbe školskih aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Andreja Bubić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Goreta, Ivana
Uloga ekstraverzije u objašnjenju zadovoljstva nekim aspektima škole kod učenika osnovnih škola, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Goreta, I. (2014) 'Uloga ekstraverzije u objašnjenju zadovoljstva nekim aspektima škole kod učenika osnovnih škola', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Goreta, Ivana}, year = {2014}, pages = {42}, keywords = {akademska kontrola, ekstraverzija, socijalna integriranost, socijalna samoefikasnost, zadovoljstvo \v{s}kolom}, title = {Uloga ekstraverzije u obja\v{s}njenju zadovoljstva nekim aspektima \v{s}kole kod u\v{c}enika osnovnih \v{s}kola}, keyword = {akademska kontrola, ekstraverzija, socijalna integriranost, socijalna samoefikasnost, zadovoljstvo \v{s}kolom}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Goreta, Ivana}, year = {2014}, pages = {42}, keywords = {academic control, extraversion, social integration, social self-efficacy, satisfaction with school}, title = {The role of extroversion in explaining elementary school students' school satisfaction}, keyword = {academic control, extraversion, social integration, social self-efficacy, satisfaction with school}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font