Pregled bibliografske jedinice broj: 737348
Otpori djece osnovnoškolske dobi – Što? Zašto? Kako?
Otpori djece osnovnoškolske dobi – Što? Zašto? Kako?, 2014., diplomski rad, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 737348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Otpori djece osnovnoškolske dobi – Što? Zašto? Kako?
(Primary school chidren's school resistance – What? Why? How?)
Autori
Katić, Fani
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
25.11
Godina
2014
Stranica
66
Mentor
Ljubetić, Maja
Ključne riječi
obitelj; otpor; razvoj; škola; učenik
(family; resistance; development; school; student)
Sažetak
Osim obitelji, škola je glavni čimbenik odgoja i obrazovanja djece, stoga ona treba biti kvalitetna i omogućavati optimalan rast i razvoj djeteta u svakom pogledu. Kvalitetna škola i školski kadar omogućuju učeniku ispunjenje svih njegovih potencijala te stjecanje socijalnih, emocionalnih i kognitivnih vještina. Otpori učenika prema školi mogu se pojaviti zbog više razloga: obiteljske situacije, škole i učitelja, odnosa s vršnjacima te percepcije samog sebe. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postoji li veza između akademskog uspjeha ispitanika i njihova otpora prema školi. Dobiveni rezultati potvrđuju kako akademski uspjeh nije izravno povezan s otporom prema školi te kako postoje stanovite razlike između učenika i učenica u uzorku po pitanju otpora prema školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija