Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 737107

"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima


Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, Dubravka
"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima // Matematika i škola, 74 (2014), 147-154 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 737107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima
("What would happen if..." Didactical reasons for using what-if questions in mathematics education)

Autori
Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 74 (2014); 147-154

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
nastava matematike; pogodbene rečenice
(mathematics education; what-if problems)

Sažetak
Zadatci u nastavi matematike tradicionalno su puni imperativa poput "Izračunaj, riješi" i sl. te pitanja zatvorenog tipa poput "Koliko je rješenje? Koliki je x?" i sl. Takvi zadaci bi trebali biti dopunjavani pitanjima otvorenog tipa, npr. "Objasni, Prikaži neki svoj primjer, Zašto?" i sl. U vrijedne zahtjeve ubraja se i primjena kondicionala i pogodbenih rečenica poput "Što bi bilo kada..." Ovaj članak govori upravo o promicanju upotrebe uvjeta u matematičkim zadacima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, Dubravka
"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima // Matematika i škola, 74 (2014), 147-154 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Trupčević, G. & Glasnović Gracin, D. (2014) "Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima. Matematika i škola, 74, 147-154.
@article{article, author = {Trup\v{c}evi\'{c}, Goran and Glasnovi\'{c} Gracin, Dubravka}, year = {2014}, pages = {147-154}, keywords = {nastava matematike, pogodbene re\v{c}enice}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {74}, issn = {1332-0327}, title = {"\v{S}to bi bilo kad bi..." Metodi\v{c}ke razlozi ZA upotrebu pogodbenih re\v{c}enica u matemati\v{c}kim zadatcima}, keyword = {nastava matematike, pogodbene re\v{c}enice} }
@article{article, author = {Trup\v{c}evi\'{c}, Goran and Glasnovi\'{c} Gracin, Dubravka}, year = {2014}, pages = {147-154}, keywords = {mathematics education, what-if problems}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {74}, issn = {1332-0327}, title = {"What would happen if..." Didactical reasons for using what-if questions in mathematics education}, keyword = {mathematics education, what-if problems} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font