Pregled bibliografske jedinice broj: 737107
"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima
"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima // Matematika i škola, 74 (2014), 147-154 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 737107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima
("What would happen if..." Didactical reasons for using what-if questions in mathematics education)
Autori
Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 74
(2014);
147-154
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava matematike; pogodbene rečenice
(mathematics education; what-if problems)
Sažetak
Zadatci u nastavi matematike tradicionalno su puni imperativa poput "Izračunaj, riješi" i sl. te pitanja zatvorenog tipa poput "Koliko je rješenje? Koliki je x?" i sl. Takvi zadaci bi trebali biti dopunjavani pitanjima otvorenog tipa, npr. "Objasni, Prikaži neki svoj primjer, Zašto?" i sl. U vrijedne zahtjeve ubraja se i primjena kondicionala i pogodbenih rečenica poput "Što bi bilo kada..." Ovaj članak govori upravo o promicanju upotrebe uvjeta u matematičkim zadacima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb