Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 736314

Istraživački aspekt profesionalnog identiteta odgajatelja


Šagud, Mirjana; Lešin, Gordana
Istraživački aspekt profesionalnog identiteta odgajatelja // EDUvision 2014 / Mojca Orel (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 295-303 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 736314 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživački aspekt profesionalnog identiteta odgajatelja
(The research aspect of the professional identity of educators)

Autori
Šagud, Mirjana ; Lešin, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
EDUvision 2014 / Mojca Orel - Ljubljana : EDUvision, 2014, 295-303

ISBN
978-961-93662-3-3

Skup
EDUvision

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 27.11.2014. - 28.11.2014

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
istraživanje pedagoške prakse; profesionalizam odgajatelja; akcijska istraživanja; refleksivna praksa
(pedagogical practices research; professionalism of educators; action research; reflective practice)

Sažetak
Profesionalni razvoj odgajatelja ne može biti definiran samoinicirajućim sporadičnim intervencijama nego sustavnim i kontinuiranim aktivnostima koje su istovremeno usmjerene na osobno, ali i kolektivno mikroistraživanje i čine značajni dio profesionalnog i akademskog razvoja praktičara. Recipročnim djelovanjem individualne i kolektivne odgovornosti, konstruktivnim odnosom između partikularnih, nepovezanih kurikuluma i onih koji su rezultat zajedničkog promišljanja, stvara se koncept novog profesionalizma tzv. interaktivni profesionalizam. U zajedničkom diskursu profesionalaca događa se otvaranje različitih gledišta i identifikacija onih aspekata prakse u kojima se primjenjuju i razvijaju alternativni planovi i strategije te se procjenjuje učinkovitost njihove praktične implementacije. Rad je usmjeren na problematiziranje inovativnih pristupa i mogućnosti razvijanja „novog profesionalizma“ u kojem je praktičar agens i značajni autoritet koji samostalno i u suradnji s ostalim profesionalcima konstruira i sukonstruira kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Šagud (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šagud, Mirjana; Lešin, Gordana
Istraživački aspekt profesionalnog identiteta odgajatelja // EDUvision 2014 / Mojca Orel (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 295-303 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šagud, M. & Lešin, G. (2014) Istraživački aspekt profesionalnog identiteta odgajatelja. U: Mojca Orel (ur.)EDUvision 2014.
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana and Le\v{s}in, Gordana}, year = {2014}, pages = {295-303}, keywords = {istra\v{z}ivanje pedago\v{s}ke prakse, profesionalizam odgajatelja, akcijska istra\v{z}ivanja, refleksivna praksa}, isbn = {978-961-93662-3-3}, title = {Istra\v{z}iva\v{c}ki aspekt profesionalnog identiteta odgajatelja}, keyword = {istra\v{z}ivanje pedago\v{s}ke prakse, profesionalizam odgajatelja, akcijska istra\v{z}ivanja, refleksivna praksa}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {\v{S}agud, Mirjana and Le\v{s}in, Gordana}, year = {2014}, pages = {295-303}, keywords = {pedagogical practices research, professionalism of educators, action research, reflective practice}, isbn = {978-961-93662-3-3}, title = {The research aspect of the professional identity of educators}, keyword = {pedagogical practices research, professionalism of educators, action research, reflective practice}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font