Pregled bibliografske jedinice broj: 736314
Istraživački aspekt profesionalnog identiteta odgajatelja
Istraživački aspekt profesionalnog identiteta odgajatelja // EDUvision 2014 / Mojca Orel (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 295-303 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 736314 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživački aspekt profesionalnog identiteta odgajatelja
(The research aspect of the professional identity of educators)
Autori
Šagud, Mirjana ; Lešin, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
EDUvision 2014
/ Mojca Orel - Ljubljana : EDUvision, 2014, 295-303
ISBN
978-961-93662-3-3
Skup
EDUvision
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 27.11.2014. - 28.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
istraživanje pedagoške prakse; profesionalizam odgajatelja; akcijska istraživanja; refleksivna praksa
(pedagogical practices research; professionalism of educators; action research; reflective practice)
Sažetak
Profesionalni razvoj odgajatelja ne može biti definiran samoinicirajućim sporadičnim intervencijama nego sustavnim i kontinuiranim aktivnostima koje su istovremeno usmjerene na osobno, ali i kolektivno mikroistraživanje i čine značajni dio profesionalnog i akademskog razvoja praktičara. Recipročnim djelovanjem individualne i kolektivne odgovornosti, konstruktivnim odnosom između partikularnih, nepovezanih kurikuluma i onih koji su rezultat zajedničkog promišljanja, stvara se koncept novog profesionalizma tzv. interaktivni profesionalizam. U zajedničkom diskursu profesionalaca događa se otvaranje različitih gledišta i identifikacija onih aspekata prakse u kojima se primjenjuju i razvijaju alternativni planovi i strategije te se procjenjuje učinkovitost njihove praktične implementacije. Rad je usmjeren na problematiziranje inovativnih pristupa i mogućnosti razvijanja „novog profesionalizma“ u kojem je praktičar agens i značajni autoritet koji samostalno i u suradnji s ostalim profesionalcima konstruira i sukonstruira kurikuluma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija