Pregled bibliografske jedinice broj: 735026
Arhivska pedagogija
Arhivska pedagogija // Arhivi, knjižnice, muzeji: mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture / Gavranović, Drahomira ; Despot, Ivona (ur.).
Rijeka: Hrvatsko muzejsko društvo, 2014. str. 345-349 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 735026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Arhivska pedagogija
(Archival pedagogy)
Autori
Stančić, Hrvoje ; Garić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Arhivi, knjižnice, muzeji: mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture
/ Gavranović, Drahomira ; Despot, Ivona - Rijeka : Hrvatsko muzejsko društvo, 2014, 345-349
Skup
17. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji: mogućnosti suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 27.11.2013. - 29.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
arhiv; arhivska pedagogija; arhivski pedagog; učenik; škola
(archive; archival pedagogy; archival pedagogue; student; school)
Sažetak
Izlaganje na temu Arhivska pedagogija sastojat će se od dva dijela, teorijskog i praktičnog. U teorijskom dijelu predstavit će se pojam arhivske pedagogije i kako se ona različitim odgojno-obrazovnim aktivnostima ostvaruje u svijetu. Također će se prikazati i odgojno- obrazovna praksa državnih arhiva u Hrvatskoj te predložiti niz konkretnih mjera i postupaka kojima bi se arhivska pedagogija mogla razvijati u Hrvatskoj. Naglasit će se da se arhivskom pedagogijom može ostvariti međusobno povezivanje arhiva i odgojno-obrazovnih institucija što može značajno pridonijeti osvješćivanju važnosti i vidljivosti arhiva u društvu. U praktičnom dijelu izlaganja, sudionici radionice će dobiti zadatak vezan uz aktivnosti i mogućnosti arhivske pedagogije u instituciji u kojima rade.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti