Pregled bibliografske jedinice broj: 729952
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (II)
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (II) // Suvremena trgovina, 39 (2014), 5; 42-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 729952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (II)
(An Analysis of Retail Trade Development and Retail Business Units (II))
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 39
(2014), 5;
42-46
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
maloprodaja; koncentracija; maloprodajna kompanija; prodajne površine; oblici prodavaonica
(retailing; concentration; retail trade company; sales surfaces; retail formats)
Sažetak
U ovome se radu, s motrišta koncentracije, analizira razvoj maloprodaje, maloprodajnih kompanija i lanaca i maloprodajnih poslovnih jedinica u sektoru pretežno prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj u usporedbi s izabranim europskim zemljama. U analizi se, koristi uobičajeni analitičko – statistički instrumentarij tabličnog i grafičkog prikazivanja i relativnih brojeva. Otkrivanjem zakonitosti u razvoju maloprodaje stvaraju se preduvjeti za projiciranje njezina budućeg razvoja. U tome smislu, spoznaje do kojih se može doći povijesnom analizom razvoja, analizom razvoja koncentracije te objašnjenjem promjena oblika doprinose otkrivanju zakonitosti razvoja maloprodaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija