Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 729952

Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (II)


Segetlija, Zdenko
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (II) // Suvremena trgovina, 39 (2014), 5; 42-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 729952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (II)
(An Analysis of Retail Trade Development and Retail Business Units (II))

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 39 (2014), 5; 42-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
maloprodaja; koncentracija; maloprodajna kompanija; prodajne površine; oblici prodavaonica
(retailing; concentration; retail trade company; sales surfaces; retail formats)

Sažetak
U ovome se radu, s motrišta koncentracije, analizira razvoj maloprodaje, maloprodajnih kompanija i lanaca i maloprodajnih poslovnih jedinica u sektoru pretežno prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj u usporedbi s izabranim europskim zemljama. U analizi se, koristi uobičajeni analitičko – statistički instrumentarij tabličnog i grafičkog prikazivanja i relativnih brojeva. Otkrivanjem zakonitosti u razvoju maloprodaje stvaraju se preduvjeti za projiciranje njezina budućeg razvoja. U tome smislu, spoznaje do kojih se može doći povijesnom analizom razvoja, analizom razvoja koncentracije te objašnjenjem promjena oblika doprinose otkrivanju zakonitosti razvoja maloprodaje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (II) // Suvremena trgovina, 39 (2014), 5; 42-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Segetlija, Z. (2014) Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (II). Suvremena trgovina, 39 (5), 42-46.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2014}, pages = {42-46}, keywords = {maloprodaja, koncentracija, maloprodajna kompanija, prodajne povr\v{s}ine, oblici prodavaonica}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {39}, number = {5}, issn = {1330-0180}, title = {Analiza razvoja maloprodaje i maloprodajnih poslovnih jedinica (II)}, keyword = {maloprodaja, koncentracija, maloprodajna kompanija, prodajne povr\v{s}ine, oblici prodavaonica} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2014}, pages = {42-46}, keywords = {retailing, concentration, retail trade company, sales surfaces, retail formats}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {39}, number = {5}, issn = {1330-0180}, title = {An Analysis of Retail Trade Development and Retail Business Units (II)}, keyword = {retailing, concentration, retail trade company, sales surfaces, retail formats} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font