Pregled bibliografske jedinice broj: 727612
Osobitosti odabira slušnih pomagala u djece
Osobitosti odabira slušnih pomagala u djece // Zbornik radova: Nova saznanja o liječenju oštećenja sluha
Zagreb, Hrvatska, 2007. str. 31-33 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 727612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osobitosti odabira slušnih pomagala u djece
(The characteristics of hearing aids selection in children)
Autori
Vlahović, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova: Nova saznanja o liječenju oštećenja sluha
/ - , 2007, 31-33
Skup
Nova saznanja o liječenju oštećenja sluha
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.03.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
slušna pomagala; slušno oštećena djeca; rehabilitacija
(hearing aids; hearing-impaired children; rehabilitation)
Sažetak
Utjecaj slušnog iskustva na razvoj slušanja i govora počinje rođenjem ili čak prije rođenja u uredno čujuće djece, a slušanje materinskog jezika tijekom prve godine života utječe na razvoj perceptivnih sposobnosti na kojima se temelji usvajanje jezika. Za razvoj slušanja i govora djece oštećena sluha isto je tako iznimno važno omogućiti intenzivnu ranu stimulaciju govorom, te se rana dijagnostika i rana intervencija, koja podrazumijeva odabir adekvatnog slušnog pomagala i započinjanje rehabilitacije, ne smiju propustiti. Ali što je dijete mlađe, odabir i prilagodba slušnog pomagala zahtjevniji su zadaci koji se od takvih postupaka u odraslih bitno razlikuju po dijagnostičkim postupcima, hitnosti, utjecaju na slušanje i govor, načinu prilagodbe, nužnosti timskog rada, učestalosti praćenja, glavnim teškoćama itd. Rehabilitacija slušnim pomagalom neizostavan je dio prijeoperacijske dijagnostike i prijeoperacijske rehabilitacije djece u koje postoji indikacija za ugradnju umjetne pužnice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti