Pregled bibliografske jedinice broj: 726316
Zašto traumatizirana djeca teško uče i postižu lošije rezultate u školi?
Zašto traumatizirana djeca teško uče i postižu lošije rezultate u školi? // Državni stručni skup za usavršavanje profesora klasičnih jezika
Sisak, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 726316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto traumatizirana djeca teško uče i postižu lošije rezultate u školi?
(Why is it hard for traumatized children to study and why do they achieve poor school results?)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Državni stručni skup za usavršavanje profesora klasičnih jezika
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 24.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
traumatizirana djeca; zlostavljanje; škola; učenje
(traumatized children; abuse; school; learning)
Sažetak
Tarumatizirana djeca, osbito ona koja su kontinuirano bila izložena zlostvaljanju, pokazuju ozbiljne poteškoće u školi od dekoncentracije, problema u učenju jezika, te verbalizaciji i komunikaciji, ali i otežanom pamćenju, zaključivnju i sl. Kako bi nastavnici mogli pomoći ovoj skupini učenika, potrebno je da razumiju da njihov loš uspjeh nije rezultat nerada već prepreka koje otežavaju njihovo postignuće a posljedica su doživljene traume.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija