Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 726316

Zašto traumatizirana djeca teško uče i postižu lošije rezultate u školi?


Bilić, Vesna
Zašto traumatizirana djeca teško uče i postižu lošije rezultate u školi? // Državni stručni skup za usavršavanje profesora klasičnih jezika
Sisak, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 726316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto traumatizirana djeca teško uče i postižu lošije rezultate u školi?
(Why is it hard for traumatized children to study and why do they achieve poor school results?)

Autori
Bilić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Državni stručni skup za usavršavanje profesora klasičnih jezika

Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 24.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
traumatizirana djeca; zlostavljanje; škola; učenje
(traumatized children; abuse; school; learning)

Sažetak
Tarumatizirana djeca, osbito ona koja su kontinuirano bila izložena zlostvaljanju, pokazuju ozbiljne poteškoće u školi od dekoncentracije, problema u učenju jezika, te verbalizaciji i komunikaciji, ali i otežanom pamćenju, zaključivnju i sl. Kako bi nastavnici mogli pomoći ovoj skupini učenika, potrebno je da razumiju da njihov loš uspjeh nije rezultat nerada već prepreka koje otežavaju njihovo postignuće a posljedica su doživljene traume.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Vesna
Zašto traumatizirana djeca teško uče i postižu lošije rezultate u školi? // Državni stručni skup za usavršavanje profesora klasičnih jezika
Sisak, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Bilić, V. (2009) Zašto traumatizirana djeca teško uče i postižu lošije rezultate u školi?. U: Državni stručni skup za usavršavanje profesora klasičnih jezika.
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna}, year = {2009}, keywords = {traumatizirana djeca, zlostavljanje, \v{s}kola, u\v{c}enje}, title = {Za\v{s}to traumatizirana djeca te\v{s}ko u\v{c}e i posti\v{z}u lo\v{s}ije rezultate u \v{s}koli?}, keyword = {traumatizirana djeca, zlostavljanje, \v{s}kola, u\v{c}enje}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna}, year = {2009}, keywords = {traumatized children, abuse, school, learning}, title = {Why is it hard for traumatized children to study and why do they achieve poor school results?}, keyword = {traumatized children, abuse, school, learning}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font