Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 725459

Segmentacija i stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima na splitskom tržištu


Čagalj, Marin; Goreta Ban, Smiljana
Segmentacija i stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima na splitskom tržištu // Zbornik radova 49. hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma / Sonja Marić i Zdenko Lončarić (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 33-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 725459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentacija i stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima na splitskom tržištu
(Segmentation and consumer attitudes towards organically produced food in the Split market)

Autori
Čagalj, Marin ; Goreta Ban, Smiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Zbornik radova 49. hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma / Sonja Marić i Zdenko Lončarić - Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014, 33-34

ISBN
978-953-7871-23-9

Skup
49. hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 16.02.2014. - 21.02.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ekološka proizvodnja; splitsko tržište; anketa potrošača
(organic farming; Split market; consumer survey)

Sažetak
Proizvodnja i potrošnja ekološki proizvedenih poljoprivrednih proizvoda u općem je porastu, kako u svijetu, tako i u Republici Hrvatskoj (RH). RH je pristupanjem u Europsku Uniju (EU) prihvatila i implementirala sve zakone EU o ekoloskoj proizvodnji poljoprivrednih proizvoda ( NN 139/10). Cilj ovoga rada bio je utvrditi segmente potrošača i njihove stavove prema ekološki proizvedenim jabukama i rajčicama na splitskom tržištu u 2012 godini. Podaci su prikupljeni anketnim ispitivanjem 258 slučajno odabranih ispitanika. Rezultati ispitivanja su pokazali da najviše ispitanika konzumira ekološke poljoprivredno prehrambene proizvode svakog tjedna, a kupuju ih u supermarketima. Istraživanje je također pokazalo da gotovo svi ispitanici poznaju način i principe ekološke proizvodnje. Anketirani ispitanici najveću važnost pri kupovini ekoloških proizvoda posvećuju vanjskom izgledu proizvoda i certifikatu. Izdvojena su i opisana tri potrošačka segmenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za jadranske kulture i melioraciju krša, Split

Profili:

Avatar Url Smiljana Goreta Ban (autor)

Avatar Url Marin Čagalj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čagalj, Marin; Goreta Ban, Smiljana
Segmentacija i stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima na splitskom tržištu // Zbornik radova 49. hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma / Sonja Marić i Zdenko Lončarić (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 33-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Čagalj, M. & Goreta Ban, S. (2014) Segmentacija i stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima na splitskom tržištu. U: Sonja Marić i Zdenko Lončarić (ur.)Zbornik radova 49. hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma.
@article{article, author = {\v{C}agalj, Marin and Goreta Ban, Smiljana}, year = {2014}, pages = {33-34}, keywords = {ekolo\v{s}ka proizvodnja, splitsko tr\v{z}i\v{s}te, anketa potro\v{s}a\v{c}a}, isbn = {978-953-7871-23-9}, title = {Segmentacija i stavovi potro\v{s}a\v{c}a prema ekolo\v{s}kim proizvodima na splitskom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {ekolo\v{s}ka proizvodnja, splitsko tr\v{z}i\v{s}te, anketa potro\v{s}a\v{c}a}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}agalj, Marin and Goreta Ban, Smiljana}, year = {2014}, pages = {33-34}, keywords = {organic farming, Split market, consumer survey}, isbn = {978-953-7871-23-9}, title = {Segmentation and consumer attitudes towards organically produced food in the Split market}, keyword = {organic farming, Split market, consumer survey}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font