Pregled bibliografske jedinice broj: 725459
Segmentacija i stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima na splitskom tržištu
Segmentacija i stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima na splitskom tržištu // Zbornik radova 49. hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma / Sonja Marić i Zdenko Lončarić (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 33-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 725459 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija i stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima na splitskom tržištu
(Segmentation and consumer attitudes towards organically produced food in the Split market)
Autori
Čagalj, Marin ; Goreta Ban, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik radova 49. hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma
/ Sonja Marić i Zdenko Lončarić - Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014, 33-34
ISBN
978-953-7871-23-9
Skup
49. hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 16.02.2014. - 21.02.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ekološka proizvodnja; splitsko tržište; anketa potrošača
(organic farming; Split market; consumer survey)
Sažetak
Proizvodnja i potrošnja ekološki proizvedenih poljoprivrednih proizvoda u općem je porastu, kako u svijetu, tako i u Republici Hrvatskoj (RH). RH je pristupanjem u Europsku Uniju (EU) prihvatila i implementirala sve zakone EU o ekoloskoj proizvodnji poljoprivrednih proizvoda ( NN 139/10). Cilj ovoga rada bio je utvrditi segmente potrošača i njihove stavove prema ekološki proizvedenim jabukama i rajčicama na splitskom tržištu u 2012 godini. Podaci su prikupljeni anketnim ispitivanjem 258 slučajno odabranih ispitanika. Rezultati ispitivanja su pokazali da najviše ispitanika konzumira ekološke poljoprivredno prehrambene proizvode svakog tjedna, a kupuju ih u supermarketima. Istraživanje je također pokazalo da gotovo svi ispitanici poznaju način i principe ekološke proizvodnje. Anketirani ispitanici najveću važnost pri kupovini ekoloških proizvoda posvećuju vanjskom izgledu proizvoda i certifikatu. Izdvojena su i opisana tri potrošačka segmenta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za jadranske kulture i melioraciju krša, Split